دانلود کتاب Real-Time Shader Programming (به فارسی: برنامه نویسی شیدر زمان واقعی) نوشته شده توسط «Ron Fosner»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی شیدر زمان واقعی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Morgan Kaufmann
نویسنده: Ron Fosner
زبان: english
فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 350
حجم فایل: 11.28 مگابایت
کد کتاب: 1558608532 , 9781558608535
توضیحات کتاب برنامه نویسی شیدر زمان واقعی
“اگر با شیدرها تازه کار هستید، هیچ راهی بهتر از این که یک متخصص شما را از ابتدا تا انتها راهنمایی کند، برای یادگیری موضوع وجود ندارد. ران فوسنر این راهنما است و کتاب خوش ساخت او به شما کمک می کند تا به یک برنامه نویس شیدر ماهر تبدیل شوید. Dave Eberly، رئیس، Magic Software, Inc.، و نویسنده کتاب طراحی موتور بازی سه بعدی. برنامه نویسی شیدر در زمان واقعی توسط ران فوسنر همه چیزهایی را که نیاز دارید دارد: بخش های پس زمینه خوب نوشته شده، نظرات روشنگر، و تعداد زیادی کد مفید و توضیح داده شده از آن می توانید سایه بان های خود را بسازید. فرانتس لانزینگر، رئیس، Actual Entertainment، Inc. Fosner’s Real-Time Shader Programming منبعی به موقع و کامل فراهم می کند که تازه واردان را با هیجان نوشتن شیدرهای سفارشی خود آشنا می کند، اما همچنین رشد خواهد کرد با مارتین ردی، مهندس نرم افزار گرافیک در “استودیوی انیمیشن سازی بزرگ در کالیفرنیای شمالی” و نویسنده سطح جزئیات برای گرافیک کامپیوتری” یک همراه مرجع ضروری برای توسعه دهندگان سایه زن باقی می ماند.
دانلود کتاب «برنامه نویسی شیدر زمان واقعی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.