برنامه نويسي

برنامه نویسی شیدر زمان واقعی

Real-Time Shader Programming

دانلود کتاب Real-Time Shader Programming (به فارسی: برنامه نویسی شیدر زمان واقعی) نوشته شده توسط «Ron Fosner»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی شیدر زمان واقعی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Ron Fosner

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 350

حجم فایل: 11.28 مگابایت

کد کتاب: 1558608532 , 9781558608535

توضیحات کتاب برنامه نویسی شیدر زمان واقعی

“اگر با شیدرها تازه کار هستید، هیچ راهی بهتر از این که یک متخصص شما را از ابتدا تا انتها راهنمایی کند، برای یادگیری موضوع وجود ندارد. ران فوسنر این راهنما است و کتاب خوش ساخت او به شما کمک می کند تا به یک برنامه نویس شیدر ماهر تبدیل شوید. Dave Eberly، رئیس، Magic Software, Inc.، و نویسنده کتاب طراحی موتور بازی سه بعدی. برنامه نویسی شیدر در زمان واقعی توسط ران فوسنر همه چیزهایی را که نیاز دارید دارد: بخش های پس زمینه خوب نوشته شده، نظرات روشنگر، و تعداد زیادی کد مفید و توضیح داده شده از آن می توانید سایه بان های خود را بسازید. فرانتس لانزینگر، رئیس، Actual Entertainment، Inc. Fosner’s Real-Time Shader Programming منبعی به موقع و کامل فراهم می کند که تازه واردان را با هیجان نوشتن شیدرهای سفارشی خود آشنا می کند، اما همچنین رشد خواهد کرد با مارتین ردی، مهندس نرم افزار گرافیک در “استودیوی انیمیشن سازی بزرگ در کالیفرنیای شمالی” و نویسنده سطح جزئیات برای گرافیک کامپیوتری” یک همراه مرجع ضروری برای توسعه دهندگان سایه زن باقی می ماند.


“If you are new to shaders, there is no better way to learn the topic than to have an expert guide you from beginning to end. Ron Fosner is that guide and his well-crafted book will help you to become a competent shader programmer.Dave Eberly, President, Magic Software, Inc., and author of 3D Game Engine Design.Real-Time Shader Programming by Ron Fosner has everything you need: well-written background sections, insightful comments, and lots of useful and well-explained code from which to build your own shaders.Franz Lanzinger, President, Actual Entertainment, Inc.Fosner’sReal-Time Shader Programming provides a timely and complete resource that will introduce newcomers to the excitement of writing their own custom shaders, but will also grow with them and remain an essential reference companion for even the seasoned shader developer.Martin Reddy, Graphics Software Engineer at “a Large Animation Studio in Northern California” and author of Level of Detail for Computer Graphics”

دانلود کتاب «برنامه نویسی شیدر زمان واقعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید