بازاریابی: تبلیغات

زمان واقعی: آماده شدن برای عصر مشتری که هرگز راضی نیست

Real Time: Preparing for the Age of the Never Satisfied Customer

دانلود کتاب Real Time: Preparing for the Age of the Never Satisfied Customer (به فارسی: زمان واقعی: آماده شدن برای عصر مشتری که هرگز راضی نیست) نوشته شده توسط «Regis McKenna»


اطلاعات کتاب زمان واقعی: آماده شدن برای عصر مشتری که هرگز راضی نیست

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business Press

نویسنده: Regis McKenna

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

حجم فایل: 501 کیلوبایت

کد کتاب: 0875849342 , 9780875849348

نوبت چاپ: First Printing

توضیحات کتاب زمان واقعی: آماده شدن برای عصر مشتری که هرگز راضی نیست

تمرکز این کتاب در زمان واقعی، دنیایی از لذت آنی و فرصت های بی نهایت است. این نمونه‌ها و ایده‌های خاص از شرکت‌هایی را ارائه می‌کند که مرزهای مکان و زمان را آزمایش می‌کنند، و شامل آدرس‌های وب‌سایت شرکت‌ها می‌شود.


The focus of this book is real-time, a world of instant gratification and infinite opportunity. It provides specific examples and ideas from companies that are testing the boundaries of space and time, and includes company web site addresses.

دانلود کتاب «زمان واقعی: آماده شدن برای عصر مشتری که هرگز راضی نیست»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید