دانلود کتاب Putting Social Media and Networking Data in Practice for Education, Planning, Prediction and Recommendation (به فارسی: قرار دادن رسانه های اجتماعی و داده های شبکه در عمل برای آموزش، برنامه ریزی، پیش بینی و توصیه) نوشته شده توسط «Mehmet Kaya – Şuayip Birinci – Jalal Kawash – Reda Alhajj»
اطلاعات کتاب قرار دادن رسانه های اجتماعی و داده های شبکه در عمل برای آموزش، برنامه ریزی، پیش بینی و توصیه
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Mehmet Kaya – Şuayip Birinci – Jalal Kawash – Reda Alhajj
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 245
حجم فایل: 6.10 مگابایت
کد کتاب: 3030336980 , 9783030336981
نوبت چاپ: 1st ed. 2020
توضیحات کتاب قرار دادن رسانه های اجتماعی و داده های شبکه در عمل برای آموزش، برنامه ریزی، پیش بینی و توصیه
این کتاب بر روی توصیه، رفتار و ناهنجاری در میان تحلیلهای رسانههای اجتماعی تمرکز دارد. اول، توصیه برای برنامههای مختلف برای محدود کردن فضای جستجو و هدایت بهتر افراد به سمت جایگزینهای آموزشدیده و شخصیشده حیاتی است. در این زمینه، کتاب حمایت از دانشآموزان، محل برگزاری غذا، دوستان و توصیههای کاغذی را برای نشان دادن قدرت تجزیه و تحلیل دادههای رسانههای اجتماعی پوشش میدهد. ثانیاً، این کتاب تجزیه و تحلیل و درک رفتار را برای کاربردهای مختلف، از جمله الهام بخشیدن به رفتار از بسترهای بحث، تعیین انتخاب های کاربر، تشخیص الگوهای زیر، مدل سازی رفتار جمعیت برای تخلیه اضطراری، ردیابی ساختار جامعه و غیره مهم می داند. سوم، تقلب و ناهنجاری تشخیص بر اساس تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی به خوبی انجام شده است. این موضوع در این کتاب با شناسایی گرههای غیرعادی در یک شبکه، تعقیب فرآیندهای کلاهبرداری کشف نشده، کشف دانش پنهان، شناسایی طعمه کلیک و غیره نشان داده شده است. با این پوشش گسترده، کتاب منبع خوبی برای پزشکان و محققان از جمله مربیان و دانشآموزان است.
This book focusses on recommendation, behavior, and anomaly, among of social media analysis. First, recommendation is vital for a variety of applications to narrow down the search space and to better guide people towards educated and personalized alternatives. In this context, the book covers supporting students, food venue, friend and paper recommendation to demonstrate the power of social media data analysis. Secondly, this book treats behavior analysis and understanding as important for a variety of applications, including inspiring behavior from discussion platforms, determining user choices, detecting following patterns, crowd behavior modeling for emergency evacuation, tracking community structure, etc. Third, fraud and anomaly detection have been well tackled based on social media analysis. This has is illustrated in this book by identifying anomalous nodes in a network, chasing undetected fraud processes, discovering hidden knowledge, detecting clickbait, etc. With this wide coverage, the book forms a good source for practitioners and researchers, including instructors and students.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.