سیاست

تبلیغات

Propaganda

دانلود کتاب Propaganda (به فارسی: تبلیغات) نوشته شده توسط «Edward L. Bernays»


اطلاعات کتاب تبلیغات

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – دولت و سیاست

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Ig Publishing

نویسنده: Edward L. Bernays

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 168

حجم فایل: 192 کیلوبایت

کد کتاب: 0970312598 , 9780970312594

توضیحات کتاب تبلیغات

«راهنمای صادقانه و عملی برنیز بینش زیادی در مورد برخی از قدرتمندترین و تأثیرگذارترین نهادهای دموکراسی‌های سرمایه‌داری دولتی صنعتی معاصر ارائه می‌کند.» – نوام چامسکی

عنصر مهم در جامعه دموکراتیک کسانی که این مکانیسم نامرئی جامعه را دستکاری می کنند، یک حکومت نامرئی را تشکیل می دهند که قدرت واقعی حاکم بر کشور ما است.» – ادوارد برنیز، تبلیغات

یک شخصیت مهم و بحث برانگیز در تاریخ ادوارد برنیز (1891-1995) از اندیشه سیاسی و روابط عمومی، پیشگام تکنیک علمی شکل‌دهی و دستکاری افکار عمومی بود، که معروف آن را «مهندسی رضایت» نامید. در طول جنگ جهانی اول، او بخشی جدایی‌ناپذیر از کمیته اطلاعات عمومی ایالات متحده (CPI) بود، یک دستگاه تبلیغاتی قدرتمند که برای بسته‌بندی، تبلیغ و فروش جنگ به مردم آمریکا بسیج شده بود تا «جهان را ایمن بسازد». دموکراسی.» CPI به طرحی تبدیل خواهد شد که در آن استراتژی های بازاریابی برای جنگ های آینده بر اساس آن استوار می شود.

برنیز تکنیک هایی را که در CPI آموخته بود به کار برد و با ترکیب برخی از ایده های والتر لیپمن، به یک طرفدار صریح تبدیل شد. تبلیغات به عنوان ابزاری برای دستکاری دموکراتیک و شرکتی جمعیت. بمب 1928 او  تبلیغات دیدگاه پیشگویانه ترسناک او را برای استفاده از تبلیغات برای تسخیر ذهن جمعی در زمینه های مختلف از جمله دولت، سیاست، هنر، علم و آموزش نشان می دهد. خواندن این کتاب امروز به معنای درک وحشتناکی است که نهادهای دولتی و تجاری معاصر ما در رابطه با دستکاری سازمان‌یافته توده‌ها چه شده‌اند.

این اولین چاپ مجدد پروپاگاندا در بیش از 30 سال است و دارای یک مقدمه است. توسط مارک کریسپین میلر، نویسنده نارساخوانی بوش: مشاهداتی در مورد یک اختلال ملی.


“Bernays’ honest and practical manual provides much insight into some of the most powerful and influential institutions of contemporary industrial state capitalist democracies.”—Noam Chomsky

“The conscious and intelligent manipulation of the organized habits and opinions of the masses is an important element in democratic society. Those who manipulate this unseen mechanism of society constitute an invisible government which is the true ruling power of our country.”—Edward Bernays, Propaganda

A seminal and controversial figure in the history of political thought and public relations, Edward Bernays (1891–1995), pioneered the scientific technique of shaping and manipulating public opinion, which he famously dubbed “engineering of consent.” During World War I, he was an integral part of the U.S. Committee on Public Information (CPI), a powerful propaganda apparatus that was mobilized to package, advertise and sell the war to the American people as one that would “Make the World Safe for Democracy.” The CPI would become the blueprint in which marketing strategies for future wars would be based upon.

Bernays applied the techniques he had learned in the CPI and, incorporating some of the ideas of Walter Lipmann, became an outspoken proponent of propaganda as a tool for democratic and corporate manipulation of the population. His 1928 bombshell Propaganda lays out his eerily prescient vision for using propaganda to regiment the collective mind in a variety of areas, including government, politics, art, science and education. To read this book today is to frightfully comprehend what our contemporary institutions of government and business have become in regards to organized manipulation of the masses.

This is the first reprint of Propaganda in over 30 years and features an introduction by Mark Crispin Miller, author of The Bush Dyslexicon: Observations on a National Disorder.

دانلود کتاب «تبلیغات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید