سایر علوم اجتماعی

تبلیغات محاسباتی: احزاب سیاسی، سیاستمداران و دستکاری سیاسی در رسانه های اجتماعی

Computational Propaganda: Political Parties, Politicians, and Political Manipulation on Social Media

دانلود کتاب Computational Propaganda: Political Parties, Politicians, and Political Manipulation on Social Media (به فارسی: تبلیغات محاسباتی: احزاب سیاسی، سیاستمداران و دستکاری سیاسی در رسانه های اجتماعی) نوشته شده توسط «Samuel C . Woolley – Philip N. Howard»


اطلاعات کتاب تبلیغات محاسباتی: احزاب سیاسی، سیاستمداران و دستکاری سیاسی در رسانه های اجتماعی

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press

نویسنده: Samuel C . Woolley – Philip N. Howard

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 273

حجم فایل: 16.59 مگابایت

کد کتاب: 0190931418 , 9780190931414

توضیحات کتاب تبلیغات محاسباتی: احزاب سیاسی، سیاستمداران و دستکاری سیاسی در رسانه های اجتماعی

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی فقط ایده‌های سیاسی را منتشر نمی‌کنند، بلکه از کمپین‌های اطلاعات نادرست دستکاری حمایت می‌کنند. در حالی که برخی از این کمپین‌های اطلاعات نادرست مستقیماً توسط افراد انجام می‌شوند، اکثر آنها توسط نرم‌افزاری انجام می‌شوند که معمولاً به عنوان ربات شناخته می‌شوند و برای انجام کارهای ساده، تکراری و روباتیک برنامه‌ریزی شده‌اند. برخی از ربات‌های رسانه‌های اجتماعی اطلاعات قانونی را جمع‌آوری و توزیع می‌کنند، در حالی که برخی دیگر با افراد ارتباط برقرار می‌کنند و آنها را آزار می‌دهند، الگوریتم‌های روند را دستکاری می‌کنند و سیستم‌ها را با هرزنامه غرق می‌کنند. کمپین‌های متشکل از ربات‌ها، حساب‌های جعلی و ترول‌ها را می‌توان توسط یک فرد یا گروه کوچکی از مردم هماهنگ کرد تا توهم اجماع در مقیاس بزرگ را ایجاد کنند. برخی از رژیم‌های سیاسی از ربات‌های سیاسی برای ساکت کردن مخالفان و فشار دادن پیام‌های رسمی دولتی، تحت تأثیر قرار دادن رأی در طول انتخابات، و بدنام کردن منتقدان، مدافعان حقوق بشر، گروه‌های جامعه مدنی و روزنامه‌نگاران استفاده می‌کنند. این کتاب استدلال می کند که چنین اتوماسیون و دستکاری پلت فرم، به یک مکانیسم ارتباطی سیاسی جدید تبدیل می شود که ساموئل وولی و فیلیپ ان. نووارد آن را «تبلیغات محاسباتی» می نامند. این با سبک‌های تبلیغاتی قدیمی‌تر تفاوت دارد، زیرا از الگوریتم‌ها، اتوماسیون، و مدیریت انسانی برای توزیع هدفمند اطلاعات گمراه‌کننده در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند، در حالی که فعالانه از افراد واقعی یاد می‌گیرد و آن‌ها را تقلید می‌کند تا افکار عمومی را در طیف متنوعی از پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها دستکاری کند. شبکه های. این کتاب شامل مواردی از تبلیغات محاسباتی از نه کشور (اعم از دموکراتیک و اقتدارگرا) و چهار قاره (آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا و آسیا) است که تلاش‌های تبلیغاتی را در طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و استفاده در انواع مختلف فرآیندهای سیاسی پوشش می‌دهد. (انتخابات، همه پرسی و در زمان بحران های سیاسی).


Social media platforms do not just circulate political ideas, they support manipulative disinformation campaigns. While some of these disinformation campaigns are carried out directly by individuals, most are waged by software, commonly known as bots, programmed to perform simple, repetitive, robotic tasks. Some social media bots collect and distribute legitimate information, while others communicate with and harass people, manipulate trending algorithms, and inundate systems with spam. Campaigns made up of bots, fake accounts, and trolls can be coordinated by one person, or a small group of people, to give the illusion of large-scale consensus. Some political regimes use political bots to silence opponents and to push official state messaging, to sway the vote during elections, and to defame critics, human rights defenders, civil society groups, and journalists. This book argues that such automation and platform manipulation, amounts to a new political communications mechanism that Samuel Woolley and Philip N. Noward call “computational propaganda.” This differs from older styles of propaganda in that it uses algorithms, automation, and human curation to purposefully distribute misleading information over social media networks while it actively learns from and mimicks real people so as to manipulate public opinion across a diverse range of platforms and device networks. This book includes cases of computational propaganda from nine countries (both democratic and authoritarian) and four continents (North and South America, Europe, and Asia), covering propaganda efforts over a wide array of social media platforms and usage in different types of political processes (elections, referenda, and during political crises).

دانلود کتاب «تبلیغات محاسباتی: احزاب سیاسی، سیاستمداران و دستکاری سیاسی در رسانه های اجتماعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید