برنامه نويسي

برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با DirectX با سی دی

Programming Role Playing Games with DirectX w/CD

دانلود کتاب Programming Role Playing Games with DirectX w/CD (به فارسی: برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با DirectX با سی دی) نوشته شده توسط «Jim Adams»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با DirectX با سی دی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Course Technology PTR

نویسنده: Jim Adams

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 1105

حجم فایل: 42.89 مگابایت

کد کتاب: 1931841098 , 9781931841092

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با DirectX با سی دی

من دوست داشتم که چگونه کتاب همه چیز را توضیح می دهد. من قبلاً از کتاب‌های DirectX استفاده کرده‌ام و به دلیل نحوه سازماندهی اطلاعات فقط “در دنیا…” را انجام داده‌ام. شما تکه های کد و توضیحات بزرگ و طولانی دارید که همه چیز را پیچیده می کند. این کتاب از طرف دیگر همه چیز را به خوبی توضیح می دهد. مستقیماً سر اصل مطلب است و معمولاً فقط در صورت نیاز به شما درس تاریخ می دهد.

مشکل … کد منبع است. من چیزهایی را امتحان کردم همانطور که کتاب آنها را در کامپایلر توضیح داد. برخی از توابع حتی کار نمی کنند. شما مقدار زیادی از:
دریافت می کنید

// g_pD3DDevice یک شیء دستگاه سه بعدی از قبل راه اندازی شده است

که کمک زیادی نمی کند زیرا فقط یک بار توضیح داده شد.

من چندین بار گم شدم زیرا کتاب به سختی مجموعه کد کاملی داشت. در بسیاری از کتاب‌ها، بخش‌های کد با کد نمونه قابل کامپایل (که کار می‌کند) وجود دارد که کاربرد کدی را که توضیح داده می‌شود به شما نشان می‌دهد. چیز زیادی در این کتاب وجود ندارد. نمونه‌های کد روی سی‌دی رام وجود دارد، اما به نظر نمی‌رسد که با مطالب کتاب مطابقت داشته باشند. من مجبور شدم نمونه هایی را از مطالب صفحات MSDN مایکروسافت تکمیل کنم.

اگر این کتاب را دریافت کردید، برای استفاده از مطالب تکمیلی (کتاب دیگر، آنلاین و غیره) آماده باشید. این توضیح می دهد که چگونه کارها را به خوبی انجام دهم، اما کد منبع داخل آن برای یادگیری من چندان مساعد نیست.


I loved how the book explained everything. I have used DirectX books before and just done “what in the world…” because of how the information is organized. You have pieces of code and huge, long-winded explanations that complicate things. This book on the other hand explains everything well. Straight to the point and usually only gives you the history lesson when it’s needed.

Problem is… the source code. I tried things as the book explained them into the compiler. Some of the functions do not even work. You get a lot of:

// g_pD3DDevice is a pre-initialized 3-D Device Object

which doesn’t help much since it was explained only once.

I got lost quite a few times because the book hardly had any complete sets of code. In a lot of books, there’d be code sections with compilable example code (that works) that shows you an application of the code being explained. There isn’t much of that in this book. There are code examples on the CD-Rom, but they don’t seem to fit the material in the book. I had to supplement the examples from material from Microsoft’s MSDN pages.

If you get this book, be prepared to use supplemental material (other book, online, etc). It explains how to do things well, but the source code inside wasn’t very conducive to learning for me.

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با DirectX با سی دی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید