برنامه نويسي

بازی های نقش آفرینی برنامه نویسی با DirectX (سری توسعه بازی)

Programming Role Playing Games with DirectX (Game Development Series)

دانلود کتاب Programming Role Playing Games with DirectX (Game Development Series) (به فارسی: بازی های نقش آفرینی برنامه نویسی با DirectX (سری توسعه بازی)) نوشته شده توسط «Jim Adams»


اطلاعات کتاب بازی های نقش آفرینی برنامه نویسی با DirectX (سری توسعه بازی)

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Course Technology PTR

نویسنده: Jim Adams

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 881

حجم فایل: 8.91 مگابایت

کد کتاب: 159200315X , 9781592003150

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب بازی های نقش آفرینی برنامه نویسی با DirectX (سری توسعه بازی)

من می خواستم به این کتاب فقط یک ستاره بدهم، اما بر اساس این واقعیت که الف) به احتمال زیاد منبع اطلاعاتی خوبی برای برنامه نویسان باتجربه تر است، و ب) به اندازه کافی به آن توجه نکردم، به این کتاب رفتم. کتاب را به طور کامل به آن امتیاز دهید.

اول از همه، همانطور که دیگران اشاره کردند، برنامه نویسان سطح “شروع تا متوسط” نیازی به هدر دادن وقت خود با این کتاب ندارند. در واقع، اگر در وهله اول هیچ گونه مواجهه با DirectX نداشته باشید، این کتاب گیج کننده و تقریباً بی ارزش خواهد بود. این بیشتر به عنوان یک بحث در سطح بالاتر در مورد چگونگی طراحی قطعات مختلف یک بازی عمل می کند تا یک ابزار آموزشی.

در حالی که این کتاب شایستگی های خود را دارد، واضح بود که نویسنده به هیچ وجه قادر به ارتباط موثر با برنامه نویس بازی های سطح اول تا متوسط ​​نبود. متوجه شدم که در این زمینه پول هدر رفته است.


I wanted to give this book just 1-star, but I went with 2 on the basis of the facts that a) it is most likely a good source of information for more experienced programmers, and b) I didn’t get far enough into the book to rate it in its entirety.

First off, as others have mentioned, “beginning to intermediate” level programmers need not waste their time with this book. As a matter of fact, if you don’t have any exposure to DirectX in the first place, this book will be confusing and nearly worthless. It serves more as a higher-level discussion on how various pieces of a game should be designed than it does an educational tool.

While the book does have its merits, it was clear that the author was not able to relate to the beginning to intermediate level game programmer very effectively at all. I found it to be money wasted in that regard.

دانلود کتاب «بازی های نقش آفرینی برنامه نویسی با DirectX (سری توسعه بازی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید