دانلود کتاب Programming role-playing games with DirectX (به فارسی: برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با DirectX) نوشته شده توسط «Jim Adams»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با DirectX
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Premier Press
نویسنده: Jim Adams
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 1105
حجم فایل: 42.88 مگابایت
کد کتاب: 1931841098 , 9781931841092
توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با DirectX
شخصیت سازی جزء اصلی این بازی ها است و با ظهور گرافیک کامپیوتری پیشرفته و کدهای هوش مصنوعی واضح تر. توسعه دهندگان بازی توانسته اند این شخصیت های بزرگتر از حد معمول را از صفحه بیرون بیاورند و روی صفحه نمایش ببرند. این کتاب تمام جنبه های ایجاد یک بازی نقش آفرینی از توسعه داستان گرفته تا تکنیک های برنامه نویسی هسته سخت را پوشش می دهد که مناظر، موسیقی و گرافیک را به ارمغان می آورد. به زندگی.. بازی های نقش آفرینی مبتنی بر رایانه تفسیری از بازی های سنتی قلم و کاغذ هستند که در آن شخصیت ها تلاش می کنند تا شخصیت های روی صفحه نمایش را با کار کردن در جهان های بزرگ با داستان های سرسبز، مبارزه و اکتشاف توسعه دهند.
دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی های نقش آفرینی با DirectX»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.