دانلود کتاب Predictive marketing : easy ways every marketer can use customer analytics and big data (به فارسی: بازاریابی پیش بینی کننده: راه های آسانی که هر بازاریاب می تواند از تجزیه و تحلیل مشتری و کلان داده ها استفاده کند) نوشته شده توسط «Artun – Omer – Levin – Dominique»
اطلاعات کتاب بازاریابی پیش بینی کننده: راه های آسانی که هر بازاریاب می تواند از تجزیه و تحلیل مشتری و کلان داده ها استفاده کند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Artun – Omer – Levin – Dominique
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 272 / 271
حجم فایل: 3.17 مگابایت
کد کتاب: 1119175801 , 9781119175803
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازاریابی پیش بینی کننده: راه های آسانی که هر بازاریاب می تواند از تجزیه و تحلیل مشتری و کلان داده ها استفاده کند
“با این راهنمای عملی برای تجزیه و تحلیل پیش بینی، بازاریابی شخصی را به واقعیت تبدیل کنید”. طرحی برای انتقال از بازاریابی خلاقانه به بازاریابی مبتنی بر داده، از یک اندازه مناسب به یک به یک، و از کمپین های بازاریابی به تجربیات مشتری در زمان واقعی. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از آن استفاده کنید. فناوریهای یادگیری ماشینی برای بهبود جذب مشتری و رشد مشتری، و نحوه شناسایی و جذب مجدد مشتریان در معرض خطر یا از بین رفته با اجرای یک رویکرد آسان و خودکار برای تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده. ، این کتاب بر عمل تمرکز دارد و به شما کمک می کند تا این رویکرد انقلابی را برای تجربه مشتری درک کنید و در واقع شروع به استفاده از این رویکرد انقلابی کنید. نالیتیک در نهایت می تواند بازاریابی شخصی را به واقعیت تبدیل کند. برای اولین بار، بازاریابی پیش بینی برای همه بازاریابان قابل دسترسی است، نه فقط آنهایی که در شرکت های بزرگ هستند – در واقع، بسیاری از سازمان های کوچکتر با برنامه های نوآورانه از همتایان بزرگتر خود جهش می کنند. این کتاب به شما نشان میدهد که چگونه تجزیه و تحلیلهای پیشبینیکننده را با راهنماییهای عملی که امروز شما را شروع میکند به سازمان خود بیاورید. بازاریابی پیشبینیکننده را در هر سازمانی بهاندازهای پیادهسازی کنید تجربه بازاریابی شخصیتر را ارائه دهید تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده را با فناوری یادگیری ماشینی خودکار کنید. همه بازاریابها میخواهند شادی را به ارمغان بیاورند، اما بیشتر آنها هنوز از یک رویکرد یکسان و مناسب برای همه استفاده میکنند. بازاریابی پیشبینیکننده اطلاعات و بینش مورد نیاز شما را فراهم میکند تا سازمانتان را از کمپین خارج کنید و وارد فضای نادر تجربهای واقعاً شخصیشده مشتری شوید.”– �بیشتر بخوانید…
چکیده: با این راهنمای عملی برای تجزیه و تحلیل پیش بینی، بازاریابی شخصی را به واقعیت تبدیل کنید. بلافاصله. �بیشتر بخوانید…
Abstract: Make personalized marketing a reality with this practical guide to predictive analytics Predictive Marketing is a predictive analytics primer for organizations large and small, offering practical tips and actionable strategies for implementing more personalized marketing immediately. �Read more…
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)