بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی پیش بینی کننده: راه های آسانی که هر بازاریاب می تواند از تجزیه و تحلیل مشتری و کلان داده ها استفاده کند

Predictive marketing : easy ways every marketer can use customer analytics and big data

دانلود کتاب Predictive marketing : easy ways every marketer can use customer analytics and big data (به فارسی: بازاریابی پیش بینی کننده: راه های آسانی که هر بازاریاب می تواند از تجزیه و تحلیل مشتری و کلان داده ها استفاده کند) نوشته شده توسط «Artun – Omer – Levin – Dominique»


اطلاعات کتاب بازاریابی پیش بینی کننده: راه های آسانی که هر بازاریاب می تواند از تجزیه و تحلیل مشتری و کلان داده ها استفاده کند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Artun – Omer – Levin – Dominique

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 272 / 271

حجم فایل: 3.17 مگابایت

کد کتاب: 1119175801 , 9781119175803

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی پیش بینی کننده: راه های آسانی که هر بازاریاب می تواند از تجزیه و تحلیل مشتری و کلان داده ها استفاده کند

“با این راهنمای عملی برای تجزیه و تحلیل پیش بینی، بازاریابی شخصی را به واقعیت تبدیل کنید”. طرحی برای انتقال از بازاریابی خلاقانه به بازاریابی مبتنی بر داده، از یک اندازه مناسب به یک به یک، و از کمپین های بازاریابی به تجربیات مشتری در زمان واقعی. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از آن استفاده کنید. فناوری‌های یادگیری ماشینی برای بهبود جذب مشتری و رشد مشتری، و نحوه شناسایی و جذب مجدد مشتریان در معرض خطر یا از بین رفته با اجرای یک رویکرد آسان و خودکار برای تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده. ، این کتاب بر عمل تمرکز دارد و به شما کمک می کند تا این رویکرد انقلابی را برای تجربه مشتری درک کنید و در واقع شروع به استفاده از این رویکرد انقلابی کنید. نالیتیک در نهایت می تواند بازاریابی شخصی را به واقعیت تبدیل کند. برای اولین بار، بازاریابی پیش بینی برای همه بازاریابان قابل دسترسی است، نه فقط آنهایی که در شرکت های بزرگ هستند – در واقع، بسیاری از سازمان های کوچکتر با برنامه های نوآورانه از همتایان بزرگتر خود جهش می کنند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه تجزیه و تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده را با راهنمایی‌های عملی که امروز شما را شروع می‌کند به سازمان خود بیاورید. بازاریابی پیش‌بینی‌کننده را در هر سازمانی به‌اندازه‌ای پیاده‌سازی کنید تجربه بازاریابی شخصی‌تر را ارائه دهید تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده را با فناوری یادگیری ماشینی خودکار کنید. همه بازاریاب‌ها می‌خواهند شادی را به ارمغان بیاورند، اما بیشتر آنها هنوز از یک رویکرد یکسان و مناسب برای همه استفاده می‌کنند. بازاریابی پیش‌بینی‌کننده اطلاعات و بینش مورد نیاز شما را فراهم می‌کند تا سازمانتان را از کمپین خارج کنید و وارد فضای نادر تجربه‌ای واقعاً شخصی‌شده مشتری شوید.”– بیشتر بخوانید…
چکیده: با این راهنمای عملی برای تجزیه و تحلیل پیش بینی، بازاریابی شخصی را به واقعیت تبدیل کنید. بلافاصله. بیشتر بخوانید…


“Make personalized marketing a reality with this practical guide to predictive analytics Predictive Marketing is a predictive analytics primer for organizations large and small, offering practical tips and actionable strategies for implementing more personalized marketing immediately. The marketing paradigm is changing, and this book provides a blueprint for navigating the transition from creative- to data-driven marketing, from one-size-fits-all to one-on-one, and from marketing campaigns to real-time customer experiences. You’ll learn how to use machine-learning technologies to improve customer acquisition and customer growth, and how to identify and re-engage at-risk or lapsed customers by implementing an easy, automated approach to predictive analytics. Much more than just theory and testament to the power of personalized marketing, this book focuses on action, helping you understand and actually begin using this revolutionary approach to the customer experience. Predictive analytics can finally make personalized marketing a reality. For the first time, predictive marketing is accessible to all marketers, not just those at large corporations — in fact, many smaller organizations are leapfrogging their larger counterparts with innovative programs. This book shows you how to bring predictive analytics to your organization, with actionable guidance that get you started today. Implement predictive marketing at any size organization Deliver a more personalized marketing experience Automate predictive analytics with machine learning technology Base marketing decisions on concrete data rather than unproven ideas Marketers have long been talking about delivering personalized experiences across channels. All marketers want to deliver happiness, but most still employ a one-size-fits-all approach. Predictive Marketing provides the information and insight you need to lift your organization out of the campaign rut and into the rarefied atmosphere of a truly personalized customer experience”– Read more…
Abstract: Make personalized marketing a reality with this practical guide to predictive analytics Predictive Marketing is a predictive analytics primer for organizations large and small, offering practical tips and actionable strategies for implementing more personalized marketing immediately. Read more…

دانلود کتاب «بازاریابی پیش بینی کننده: راه های آسانی که هر بازاریاب می تواند از تجزیه و تحلیل مشتری و کلان داده ها استفاده کند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید