برنامه نویسی: بازی

Powering Up: آیا بازی های رایانه ای زندگی ما را تغییر می دهند (مجموعه موزه علم TechKnow)

Powering Up: Are Computer Games Changing Our Lives (Science Museum TechKnow Series)

دانلود کتاب Powering Up: Are Computer Games Changing Our Lives (Science Museum TechKnow Series) (به فارسی: Powering Up: آیا بازی های رایانه ای زندگی ما را تغییر می دهند (مجموعه موزه علم TechKnow)) نوشته شده توسط «Rebecca Mileham»


اطلاعات کتاب Powering Up: آیا بازی های رایانه ای زندگی ما را تغییر می دهند (مجموعه موزه علم TechKnow)

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Rebecca Mileham

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 336 / 335

حجم فایل: 4.45 مگابایت

کد کتاب: 0470723106 , 9780470723104

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب Powering Up: آیا بازی های رایانه ای زندگی ما را تغییر می دهند (مجموعه موزه علم TechKnow)

وقتی صحبت از بازی‌های رایانه‌ای به میان می‌آید، اعداد خیره‌کننده هستند: برترین گیمر حرفه‌ای جهان با شلیک هیولاهای مجازی روی صفحه، بیش از نیم میلیون دلار به دست آورده است. بازی های آنلاین به معنای واقعی کلمه میلیون ها مشترک دارند. در حالی که هزینه های جهانی برای بازی های رایانه ای تا سال 2011 به بیش از 24 میلیارد دلار خواهد رسید. از کودکان نوپا تا موج سواران نقره ای، همه در رایانه های شخصی، Wiis، Xbox و تلفن های خود بازی می کنند. چگونه به این هجوم بازی‌های آموزشی مغز، سرگرم‌کننده، بالقوه اعتیادآور، زمان‌بر و افسانه‌ساز واکنش نشان می‌دهیم؟ ربکا میلهام در Powering Up به حقایق پشت سرفصل‌ها نگاه می‌کند تا ببیند این همه‌گیری بازی‌بازی چه تأثیری دارد. واقعاً بر ما و جامعه ای که در آن زندگی می کنیم. آیا این ما را چاق، ضداجتماعی، خشن و معتاد می کند… یا فقط به ما راه های متفاوتی می دهد تا باهوش تر، متناسب تر و ماهرتر شویم؟ او شواهد را از کارشناسان و گیمرها بررسی می‌کند و سؤالات بحث‌برانگیز و قابل تاملی می‌پرسد: آیا بازی‌های رانندگی با ماشین ما را به مسابقه‌ای پسر تبدیل می‌کنند؟ آیا تبدیل شدن به یک قلدر مجازی می‌تواند به بچه‌ها در حل اختلافات کلاس کمک کند؟ آیا باید از کشتن پیکسل‌ها احساس پشیمانی کنید. مردم؟ آیا فرقی می کند که در یک بازی تک نفره تقلب کنید؟ آیا بازی ها می توانند زندانیان سابق را به سر کار بازگردانند؟ اگر خودتان بخشی از انقلاب بازی هستید یا فقط کنجکاو هستید که بدانید واقعیت چیست و چه چیزی تخیلی در رسانه ها وجود دارد. پوشش این موضوع، پس این کتاب برای شماست. درباره نویسنده ربکا میلهام برای ساندی تایمز، مجله او و برای موزه‌های سراسر بریتانیا نوشته است. در مدت ده سال در موزه علوم لندن، او نمایشگاه هایی با موضوعات متنوعی مانند موتورهای متفاوت چارلز بابیج، زیردریایی های روباتیک، پیوند صورت و قرص مردانه ایجاد کرد.http://www.rebecca.mileham.net/


When it comes to computer games, the numbers are astounding: the world’s top professional gamer has won over half a million dollars shooting virtual monsters on-screen; online games claim literally millions of subscribers; while worldwide spending on computer gaming will top ?24 billion by 2011. From techno-toddlers to silver surfers, everyone’s playing games on their PCs, Wiis, Xboxes and phones. How are we responding to this onslaught of brain-training, entertaining, potentially addicting, time-consuming, myth-spawning games?In Powering Up, Rebecca Mileham looks at the facts behind the headlines to see what effect this epidemic of game-playing is really having on us and the society we live in. Is it making us obese, anti-social, violent and addicted… or just giving us different ways of getting cleverer, fitter and more skilled? She examines the evidence, from experts and gamers alike, and asks some controversial and thought-provoking questions:Are car-driving games turning us into boy racers?Could becoming a virtual bully help children solve classroom disputes?Should you feel remorse for killing pixel people?Does it matter if you cheat in a single-player game?Can games get ex-prisoners back to work?If you’re part of the gaming revolution yourself, or are just curious to know what’s fact and what’s fiction in the media coverage of this topic, then this is the book for you.About the authorRebecca Mileham has written for the Sunday Times, She magazine, and for museums all over the UK. In ten years at the Science Museum, London, she developed exhibitions on topics as diverse as Charles Babbage’s Difference Engines, robotic submarines, face transplants and the male pill.http://www.rebecca.mileham.net/

دانلود کتاب «Powering Up: آیا بازی های رایانه ای زندگی ما را تغییر می دهند (مجموعه موزه علم TechKnow)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید