فیزیک

Pomeron Physics و QCD

Pomeron Physics and QCD

دانلود کتاب Pomeron Physics and QCD (به فارسی: Pomeron Physics و QCD) نوشته شده توسط «Sandy Donnachie – Günter Dosch – Peter Landshoff – Otto Nachtmann»


اطلاعات کتاب Pomeron Physics و QCD

موضوع اصلی: فیزیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Sandy Donnachie – Günter Dosch – Peter Landshoff – Otto Nachtmann

زبان: English

فرمت کتاب: djvu (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 361

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 052178039X , 9780521780391 , 9780511066818

نوبت چاپ: CUP

توضیحات کتاب Pomeron Physics و QCD

این جلد گزارشی از دانش مدرن تئوری Regge و QCD، یک منطقه فعال از تحقیقات فیزیک ذرات با انرژی بالا، ارائه می دهد. آنچه در گذشته آموخته شده، آنچه اکنون مرتبط است و آنچه برای آینده ضروری است را ثبت می کند. نویسندگان چهل سال تحقیق را پوشش می دهند و بینش منحصر به فردی را در مورد این نظریه و توسعه پدیدارشناختی آن ارائه می دهند. پدیدارشناسی برای انواع واکنش ها اعمال می شود و به طور گسترده با آزمایش مقایسه می شود. این خواندن برای فیزیکدانان ذرات ضروری است و به عنوان یک کتاب درسی فارغ التحصیل مناسب است.


This volume gives an account of modern knowledge of Regge Theory and QCD, an active area of high-energy particle-physics research. It records what has been learned in the past, what is relevant now, and what is essential for the future. The authors cover forty years of research and provide unique insight into the theory and its phenomenological development. The phenomenology is applied to a variety of reactions and is compared extensively with experiment. This is essential reading for particle physicists and is suitable as a graduate textbook.

دانلود کتاب «Pomeron Physics و QCD»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.