دانلود کتاب Physically Based Rendering: From Theory to Implementation (به فارسی: رندر مبتنی بر فیزیکی: از تئوری تا اجرا) نوشته شده توسط «Matt Pharr ‘n’ Greg Humphreys»
اطلاعات کتاب رندر مبتنی بر فیزیکی: از تئوری تا اجرا
موضوع اصلی: فیزیک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Morgan Kaufmann
نویسنده: Matt Pharr ‘n’ Greg Humphreys
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 860
حجم کتاب: 10 مگابایت
توضیحات کتاب رندر مبتنی بر فیزیکی: از تئوری تا اجرا
این کتاب یک مرجع عالی برای کسانی است که علاقه مند به رندرهای فوتورئالیستی هستند. این کتاب تعداد زیادی از الگوریتمهای جدید را با پیادهسازی در فرازبان مورد بحث قرار میدهد (به عنوان مثال، پراکندگی زیرسطحی ارائه شده است). شایان ذکر است که Matt Pharr ویرایشگر سری GEMS GPU NVIDIA است!
P.S. عجله می کنم به شما هشدار دهم که این فایل نسخه کاری کتاب است و در اینجا متن (… و حتی بیشتر از آن نقشه ها) به صورت اولیه ویراستاری ارائه شده است (تعداد کل صفحات با نسخه نهایی مطابقت ندارد، IMHO به دلیل عدم وجود برخی از نقشه ها و چیدمان متراکم تر).
P.P.S. این فایل را با مهربانی دیمیتری ن. از شبکه تورنت در اختیار من قرار داد که با تشکر فراوان از ایشان. اگر کسی نسخه کامل کتاب را پیدا کرد – به من اطلاع دهید، من همچنین به دنبال نسخه کامل GPU GEMS 1.2 هستم.
P.S. Спешу предупредить, что данный файл является рабочим вариантом книги и здесь текст (… а рисунки тем паче) представлен в начальном редакционном виде (общее число страниц не совпадает финальным вариантом, ИМХО за счет отсутствия части рисунков и более плотной верстки).
P.P.S. Данный файл был любезно предоставлен мне из торрентовской сети Dimitry N. за что ему огромное спасибо. Ежели кто найдет полную версию книги – сообщите, также ищу полные версии GPU GEMS 1,2.
دانلود کتاب «رندر مبتنی بر فیزیکی: از تئوری تا اجرا»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.