دانلود کتاب Personal Data in Competition, Consumer Protection and Intellectual Property Law: Towards a Holistic Approach? (به فارسی: داده های شخصی در رقابت، حمایت از مصرف کننده و قانون مالکیت فکری: به سوی یک رویکرد کل نگر؟) نوشته شده توسط «Mor Bakhoum – Beatriz Conde Gallego – Mark-Oliver Mackenrodt – Gintarė Surblytė-Namavičienė»
اطلاعات کتاب داده های شخصی در رقابت، حمایت از مصرف کننده و قانون مالکیت فکری: به سوی یک رویکرد کل نگر؟
موضوع اصلی: فقه و حقوق
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer Berlin Heidelberg
نویسنده: Mor Bakhoum – Beatriz Conde Gallego – Mark-Oliver Mackenrodt – Gintarė Surblytė-Namavičienė
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 569
حجم فایل: 7.43 مگابایت
کد کتاب: 3662576465 , 9783662576465
نوبت چاپ: 1st ed.
توضیحات کتاب داده های شخصی در رقابت، حمایت از مصرف کننده و قانون مالکیت فکری: به سوی یک رویکرد کل نگر؟
این کتاب رویکرد حقوقی به دادههای شخصی را که در زمینههای مختلف حقوق اتخاذ شده است، تحلیل میکند. تعداد فزاینده ای از مدل های کسب و کار در اقتصاد دیجیتال به داده های شخصی به عنوان ورودی کلیدی متکی هستند. در ازای به اشتراک گذاری داده های خود، کاربران آنلاین از خدمات شخصی و نوآورانه بهره مند می شوند. اما جمعآوری و استفاده شرکتها از دادههای شخصی سؤالاتی را در مورد حریم خصوصی و حقوق اساسی ایجاد میکند. علاوه بر این، با توجه به ارزش تجاری و استراتژیک قابل توجه داده های شخصی، انباشت، کنترل و استفاده از آنها ممکن است نگرانی های رقابتی را ایجاد کند و بر مصرف کنندگان تأثیر منفی بگذارد. ایجاد یک چارچوب قانونی که سطح مناسبی از حفاظت از دادههای شخصی را تضمین میکند و در عین حال زمینه بازی باز و مساوی را برای کسبوکارها برای توسعه خدمات مبتنی بر دادههای نوآورانه فراهم میکند، یک کار چالش برانگیز است. از قوانین یکسان تعیین شده توسط مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا، مشارکت های این کتاب به بررسی اهمیت و رفتار قانونی داده های شخصی در قانون رقابت، قانون حمایت از مصرف کننده، قانون مدنی عمومی و قانون مالکیت معنوی می پردازد. این کتاب به جای ارائه یک تجزیه و تحلیل مجزا از حوزه های مختلف قانون، بر هم افزایی و تنش ها بین زمینه های مختلف حقوقی تمرکز می کند و راه های بالقوه ای را برای توسعه یک رویکرد حقوقی یکپارچه برای داده های شخصی بررسی می کند.
This book analyses the legal approach to personal data taken by different fields of law. An increasing number of business models in the digital economy rely on personal data as a key input. In exchange for sharing their data, online users benefit from personalized and innovative services. But companies’ collection and use of personal data raise questions about privacy and fundamental rights. Moreover, given the substantial commercial and strategic value of personal data, their accumulation, control and use may raise competition concerns and negatively affect consumers. To establish a legal framework that ensures an adequate level of protection of personal data while at the same time providing an open and level playing field for businesses to develop innovative data-based services is a challenging task.With this objective in mind and against the background of the uniform rules set by the EU General Data Protection Regulation, the contributions to this book examine the significance and legal treatment of personal data in competition law, consumer protection law, general civil law and intellectual property law. Instead of providing an isolated analysis of the different areas of law, the book focuses on both synergies and tensions between the different legal fields, exploring potential ways to develop an integrated legal approach to personal data.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.