برنامه نویسی: بازی

راهنمای مبتدیان موتور بازی Panda3D 1.6

Panda3D 1.6 Game Engine Beginner's Guide

دانلود کتاب Panda3D 1.6 Game Engine Beginner’s Guide (به فارسی: راهنمای مبتدیان موتور بازی Panda3D 1.6) نوشته شده توسط «Dave Mathews»


اطلاعات کتاب راهنمای مبتدیان موتور بازی Panda3D 1.6

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Dave Mathews

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 356

حجم فایل: 5.38 مگابایت

کد کتاب: 1849512728 , 9781849512725

توضیحات کتاب راهنمای مبتدیان موتور بازی Panda3D 1.6

این کتاب یک راهنمای گام به گام و آموزش محور برای توسعه بازی یا برنامه با استفاده از Panda3D است که از روند استفاده شده در توسعه حرفه ای پیروی می کند. شما از طریق تجربه دست اول خواهید آموخت که چگونه یک توسعه دهنده Panda3D از هیچ به یک محصول نهایی تبدیل می شود. در طول مسیر، تصاویری برای توضیح موضوعات دشوار و نمایش نتایج پیشرفت، و همچنین یک آرشیو کامل از کدهای کاملاً توضیح داده شده برای هر آموزش وجود دارد. هر فایل کدی که خواننده ذخیره می کند در کد نمونه منعکس شده، تکمیل و توضیح داده می شود. علاوه بر این، هر دارایی هنری و صوتی مورد نیاز آموزش ها ارائه شده است، بنابراین کاربر نیازی به ارائه هیچ دارایی از خود ندارد. اگر شما یک توسعه دهنده مستقل هستید که علاقه مند به ایجاد بازی های ویدیویی یا سایر برنامه های سه بعدی خود با استفاده از Panda3D برای توزیع شخصی یا تجاری با حداقل هزینه هستید، این کتاب قطعا برای شما مناسب است. درک اولیه از برنامه نویسی عمومی، مانند آشنایی با مفهوم متغیر، ضروری است. آشنایی با برنامه نویسی شی گرا و زبان پایتون انتظار می رود، اما ضروری نیست. این کتاب خلق مدل‌های سه بعدی یا دارایی‌های هنری مشابه را پوشش نمی‌دهد، همچنین ایجاد دارایی‌های هنری دو بعدی یا دارایی‌های صوتی را پوشش نمی‌دهد.


This book is a step-by-step, tutorial-driven guide to game or application development using Panda3D that follows the process used in professional development. You will learn through first-hand experience how a Panda3D developer goes from literally nothing to a finished product. Along the way there are illustrations to explain difficult topics and to display the results of progress, as well as a complete archive of thoroughly explained code for every tutorial. Every single code file the reader saves is mirrored in the example code, finished and explained. In addition, every art and audio asset required by the tutorials is provided, so the user need not provide any assets of their own. If you are an independent developer interested in creating your own video games or other 3D applications using Panda3D for personal or commercial distribution at minimal expense, this book is definitely for you. A basic understanding of general programming, such as familiarity with the concept of a variable, is necessary. Some familiarity with object-oriented programming and the Python language is expected, but not essential. This book does not cover the creation of three dimensional models or similar art assets, nor does it cover the creation of two dimensional art assets or audio assets.

دانلود کتاب «راهنمای مبتدیان موتور بازی Panda3D 1.6»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید