دانلود کتاب Panda3D 1.6 Game Engine Beginner’s Guide (به فارسی: راهنمای مبتدیان موتور بازی Panda3D 1.6) نوشته شده توسط «Dave Mathews»
اطلاعات کتاب راهنمای مبتدیان موتور بازی Panda3D 1.6
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Dave Mathews
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 356
حجم فایل: 5.38 مگابایت
کد کتاب: 1849512728 , 9781849512725
توضیحات کتاب راهنمای مبتدیان موتور بازی Panda3D 1.6
این کتاب یک راهنمای گام به گام و آموزش محور برای توسعه بازی یا برنامه با استفاده از Panda3D است که از روند استفاده شده در توسعه حرفه ای پیروی می کند. شما از طریق تجربه دست اول خواهید آموخت که چگونه یک توسعه دهنده Panda3D از هیچ به یک محصول نهایی تبدیل می شود. در طول مسیر، تصاویری برای توضیح موضوعات دشوار و نمایش نتایج پیشرفت، و همچنین یک آرشیو کامل از کدهای کاملاً توضیح داده شده برای هر آموزش وجود دارد. هر فایل کدی که خواننده ذخیره می کند در کد نمونه منعکس شده، تکمیل و توضیح داده می شود. علاوه بر این، هر دارایی هنری و صوتی مورد نیاز آموزش ها ارائه شده است، بنابراین کاربر نیازی به ارائه هیچ دارایی از خود ندارد. اگر شما یک توسعه دهنده مستقل هستید که علاقه مند به ایجاد بازی های ویدیویی یا سایر برنامه های سه بعدی خود با استفاده از Panda3D برای توزیع شخصی یا تجاری با حداقل هزینه هستید، این کتاب قطعا برای شما مناسب است. درک اولیه از برنامه نویسی عمومی، مانند آشنایی با مفهوم متغیر، ضروری است. آشنایی با برنامه نویسی شی گرا و زبان پایتون انتظار می رود، اما ضروری نیست. این کتاب خلق مدلهای سه بعدی یا داراییهای هنری مشابه را پوشش نمیدهد، همچنین ایجاد داراییهای هنری دو بعدی یا داراییهای صوتی را پوشش نمیدهد.
دانلود کتاب «راهنمای مبتدیان موتور بازی Panda3D 1.6»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.