دانلود کتاب Optimize: How to Attract and Engage More Customers by Integrating SEO, Social Media, and Content Marketing (به فارسی: بهینه سازی: چگونه با ادغام سئو، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا مشتریان بیشتری را جذب و جذب کنیم) نوشته شده توسط «Lee Odden»
اطلاعات کتاب بهینه سازی: چگونه با ادغام سئو، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا مشتریان بیشتری را جذب و جذب کنیم
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Lee Odden
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 243
حجم فایل: 4.72 مگابایت
کد کتاب: 1118167775 , 9781118167779
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بهینه سازی: چگونه با ادغام سئو، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا مشتریان بیشتری را جذب و جذب کنیم
با استراتژی بازاریابی محتوای “بهینه سازی و اجتماعی کردن” مشتریان خود را جذب، مشارکت و الهام بخش کنید
بهینه سازی برای ارائه رویکردی عملی به خوانندگان برای ادغام جستجو و رسانه های اجتماعی طراحی شده است. بهینه سازی با بازاریابی محتوا برای افزایش ارتباط، دیده شدن و تعامل با مشتری. شرکتهای بزرگ و کوچک از برنامهریزی عملی و تاکتیکهای بازاریابی محتوای خلاقانه در این کتاب که ثابت شده است عملکرد آنلاین را در بازاریابی، روابط عمومی و خدمات مشتری افزایش میدهد، بهرهمند خواهند شد. یاد بگیرید که اصول بهینه سازی محتوای ضروری و تعامل با رسانه های اجتماعی را با هم ترکیب کنید و در نتیجه توانایی آنها برای جذب و جذب مشتریان مرتبط آنلاین را افزایش دهید.
Optimize بینش هایی را از لی اودن، یکی از مقامات برجسته در زمینه ارائه می دهد. محتوا و بازاریابی آنلاین این کتاب توضیح میدهد که چگونه میتوان:
- ایجاد طرحی برای جستجوی یکپارچه، رسانههای اجتماعی و استراتژی بازاریابی محتوا
- تعیین کنید کدام تاکتیکهای خلاقانه بهترین نتایج را برای شرکت شما فراهم میکنند
- li>
- جستجو و بهینه سازی اجتماعی را به صورت جامع در سازمان اجرا کنید
- ارزش تجاری بازاریابی محتوای بهینه و اجتماعی را اندازه گیری کنید
- دستورالعمل ها، فرآیندها و آموزش هایی را برای مقیاس موفقیت در بازاریابی آنلاین ایجاد کنید
Optimize یک رویکرد آزمایش شده برای یک استراتژی بازاریابی آنلاین مشتری محور و تطبیقی ارائه می دهد که بهترین تاکتیک های محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بهینه سازی موتورهای جستجو را در خود جای داده است.
Optimize is designed to give readers a practical approach to integrating search and social media optimization with content marketing to boost relevance, visibility, and customer engagement. Companies, large and small, will benefit from the practical planning and creative content marketing tactics in this book that have been proven to increase online performance across marketing, public relations, and customer service. Learn to incorporate essential content optimization and social media engagement principles thereby increasing their ability to acquire and engage relevant customers online.
Optimize provides insights from Lee Odden, one of the leading authorities on Content and Online Marketing. This book explains how to:
- Create a blueprint for integrated search, social media and content marketing strategy
- Determine which creative tactics will provide the best results for your company
- Implement search and social optimization holistically in the organization
- Measure the business value of optimized and socialized content marketing
- Develop guidelines, processes and training to scale online marketing success
Optimize offers a tested approach for a customer-centric and adaptive online marketing strategy that incorporates the best of content, social media marketing, and search engine optimization tactics.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.