دانلود کتاب OpenGL ES game development (به فارسی: توسعه بازی OpenGL ES) نوشته شده توسط «Dave Astle – Dave Durnil»
اطلاعات کتاب توسعه بازی OpenGL ES
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Thomson Course Technology
نویسنده: Dave Astle – Dave Durnil
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 320
حجم فایل: 3.90 مگابایت
کد کتاب: 1592003702 , 9781592003709
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب توسعه بازی OpenGL ES
OpenGL ES Game Development نگاهی عمیق به استاندارد جدید OpenGL ES و آنچه که کتابخانه گرافیکی سیستم های جاسازی شده جدید برای توسعه دهندگان بازی فراهم می کند ارائه می دهد. OpenGL ES را با OpenGL، EGL (APIهای پنجره استاندارد جدید برای OpenGL ES)، توسعه بازی و پلتفرمهایی که در حال حاضر در دسترس هستند مقایسه میکند. همچنین مشکلات مربوط به توسعه بازی های موبایل با OpenGL ES را پوشش می دهد. پوشش اضافی شامل مروری بر ریاضیات نقطه ثابت و سایر حوزههای محدودیت تلفن همراه است که توسعهدهندگان بازی باید قبل از نوشتن بازیهای موبایل در نظر بگیرند. نویسندگان، خواننده را از طریق مراحل مورد نیاز برای توسعه یک بازی در چندین پلتفرم موبایل، که فرآیندی است که با توزیع بازی آنها از طریق اپراتورها همراه است، راهنمایی میکنند. این کتاب برای خوانندگانی که تجربه ای در ساخت بازی یا توسعه برنامه های کاربردی برای تلفن های همراه دارند و با ویژگی های اصلی C++ و OpenGL راحت هستند، ایده آل است.
دانلود کتاب «توسعه بازی OpenGL ES»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.