دانلود کتاب OpenGL ES 3.0 Cookbook (به فارسی: کتاب آشپزی OpenGL ES 3.0) نوشته شده توسط «Parminder Singh»
اطلاعات کتاب کتاب آشپزی OpenGL ES 3.0
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing – ebooks Account
نویسنده: Parminder Singh
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 493 / 514
حجم فایل: 11.06 مگابایت
کد کتاب: 1849695520 , 9781849695527
توضیحات کتاب کتاب آشپزی OpenGL ES 3.0
بیش از 90 دستور رندر آماده و در زمان واقعی در پلتفرمهای Android و iOS با استفاده از OpenGL ES 3.0 و GL shading language 3.0 برای حل چالشهای گرافیکی سه بعدی مدرن روزانه
درباره این کتاب
- کاوش ویژگی های جدید و هیجان انگیز OpenGL ES 3.0 در بافت ها، هندسه، سایه بان ها، اشیاء بافر، بافرهای فریم و موارد دیگر با استفاده از GLSL 3.0
- برش متوسط و پیشرفته Master تکنیکهای رندر لبه، از جمله سایهزنی رویهای، تکنیک فضای صفحه و سایهها با نمودار صحنه
- رویکردی عملی برای ساخت موتور فونت با پشتیبانی چند زبانه و یادگیری تکنیکهای پردازش تصویر هیجانانگیز و پس از پردازش
این کتاب برای چه کسی است
اگر در OpenGL ES تازه کار هستید یا تجربه ای در زمینه گرافیک سه بعدی دارید، این کتاب در بالا بردن سطح تخصص شما از یک تازه کار به حرفه ای بسیار مفید خواهد بود. این کتاب بیش از 90 دستور العمل را برای حل چالشهای روزمره پیادهسازی میکند و به شما کمک میکند از یک مبتدی به یک حرفهای تبدیل شوید.
آنچه یاد خواهید گرفت
- مبانی و ویژگیهای جدید هیجانانگیز OpenGL ES 3.0 را بیاموزید
- فیزیک پشت مبانی مفاهیم نور و مواد را با مثال های ساده کشف کنید
- قطعات را با سایه بان های رویه ای خراش دهید و یاد بگیرید که چگونه کار می کنند
- به اصول اولیه تسلط پیدا کنید. بافت، استفاده از بافت های فشرده و یادگیری تکنیک های نقشه برداری متعدد
- مدیریت صحنه های پیچیده با نمودار صحنه و یادگیری تکنیک های پس از پردازش و پردازش تصویر
- موتور فونت خود را با پشتیبانی چند زبانه بسازید
- تسلط بر تکنیکهای شناختهشده anti-aliasing و پیادهسازی FXAA و anti-aliasing تطبیقی
li>
در جزئیات
“یک بار بنویسید، از هر کجا استفاده کنید” واقعاً قدرت پشت OpenGL ES و آن را به یک استاندارد صنعتی تعبیه شده تبدیل کرده است. این کتابخانه ویژگیهای پیشرفته و آسانی را برای ایجاد طیف گستردهای از برنامههای کاربردی در حوزههای بازی، شبیهسازی، واقعیت افزوده، پردازش تصویر، و حوزههای جغرافیایی فراهم میکند.
این کتاب با ارائه شروع میشود. شما با تمام دستورالعمل های لازم برای راه اندازی OpenGL ES 3.0 در سیستم عامل های iOS و Android. در ادامه به اصول گرافیک سه بعدی مدرن مانند ترسیم API ها، تبدیل ها، اشیاء بافر، قیاس مدل-نما-پروژه و موارد دیگر تسلط خواهید داشت. این کتاب به موضوعات پیشرفته می پردازد و طیف گسترده ای از دستور العمل ها را در مورد سایه روشن، تکنیک های رندر زمان واقعی با بافت های استاتیک و رویه برای ایجاد تجسم های خیره کننده و جلوه های زمان اجرا ارائه می دهد.
Over 90 ready-to-serve, real-time rendering recipes on Android and iOS platforms using OpenGL ES 3.0 and GL shading language 3.0 to solve day-to-day modern 3D graphics challenges
About This Book
- Explore exciting new features of OpenGL ES 3.0 on textures, geometry, shaders, buffer objects, frame buffers and a lot more using GLSL 3.0
- Master intermediate and advance cutting edge rendering techniques, including procedural shading, screen space technique and shadows with scene graphs
- A practical approach to build the font engine with multilingual support and learn exciting imaging processing and post process techniques
Who This Book Is For
If you are new to OpenGL ES or have some experience in 3D graphics, then this book will be extremely helpful in raising your expertise level from a novice to professional. The book implements more than 90 recipes to solve everyday challenges, helping you transition from a beginner to a professional.
What You Will Learn
- Learn the essentials and exciting new features of OpenGL ES 3.0
- Discover the physics behind fundaments of light and material concepts with easy-to-follow examples
- Scratch the fragments with procedural shaders and learn how they work
- Master the basics of texturing, use compressed textures, and learn numerous mapping techniques
- Manage complex scenes with scene graphs and learn post-processing and image-processing techniques
- Build your font engine with multilingual support
- Master the working of recognized anti-aliasing techniques and implement FXAA and adaptive anti-aliasing
In Detail
“Write once, use anywhere” is truly the power behind OpenGL ES and has made it an embedded industry standard. The library provides cutting-edge, easy-to-use features to build a wide range of applications in the gaming, simulation, augmented-reality, image-processing, and geospatial domains.
The book starts by providing you with all the necessary OpenGL ES 3.0 setup guidelines on iOS and Android platforms. You’ll go on to master the fundamentals of modern 3D graphics, such as drawing APIs, transformations, buffer objects, the model-view-project analogy, and much more. The book goes on to deal with advanced topics and offers a wide range of recipes on the light shading, real-time rendering techniques with static and procedure textures to create stunning visualizations and runtime effects.
دانلود کتاب «کتاب آشپزی OpenGL ES 3.0»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.