دانلود کتاب Online Game Pioneers at Work (به فارسی: پیشگامان در محل کار) نوشته شده توسط «Morgan Ramsay»
اطلاعات کتاب پیشگامان در محل کار
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Morgan Ramsay
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 412 / 403
حجم فایل: 2.38 مگابایت
کد کتاب: 1430241853 , 9781430241850
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب پیشگامان در محل کار
در این مجموعه پیشگامانه از 15 مصاحبه، بنیانگذاران موفق شرکتهای نرمافزار سرگرمی به چالشهای خود و نحوه بقای خود فکر میکنند. شما از استراتژیها، فداکاریها، ساعات طولانی، تعهد و تعهد به کیفیت که منجر به موفقیتهای آنها شد، و همچنین از ضرری که این بازار رقابتی فوقالعاده حتی بر درخشانترین ذهنهای خود دارد، خواهید آموخت. برای صدها هزار توسعهدهنده بازی، این یک راهنمای بقا است. برای کسانی که به سادگی از بازی ها لذت می برند و برخی از این بنیانگذاران را می شناسند، خواندن این مطلب بسیار جالب خواهد بود.
فروش بازی های ویدئویی، سخت افزار و لوازم جانبی تنها در ایالات متحده سالانه به بیش از 20 میلیارد دلار می رسد. و بیش از دو سوم خانواده های آمریکایی بازی های ویدیویی را در زندگی روزمره خود قرار می دهند. در دنیایی که به نظر مملو از ثروت و موفقیت است، حقیقت باطل این صنعت پررونق به راحتی فراموش می شود: شکست یک سنت است. بازیهای ویدیویی چهارراهی فرهنگی را تعریف میکنند که در آن کسبوکار، سرگرمی و فنآوری همگرا میشوند، جایی که خطرات آن بسیار زیاد است، فناوریهای پیشرفته بسیار مهم است و رقابت شدید است. در اینجا داستانهای بقای بسیاری از مشاهیر صنایع وجود دارد که شرکتهایی را تأسیس کردند، صنایعی را در کشورهای خود ایجاد کردند، ریسکهای شگفتانگیزی را پذیرفتند، فناوریها را ابداع کردند و راههای جدیدی برای فروش ابداع کردند. از جمله این گروه برجسته از پیشگامان میتوان به ریچارد گاریوت، بنیانگذار Origin، فضانورد، و تهیهکننده Ultima Online انقلابی، جان رومرو از شهرت Doom، Wolfenstein و Quake، و ویکتور کیسلی که World of Tanks رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرد، اشاره کرد. افراد آنلاین با بیش از 1.1 میلیون نفر در یک لحظه). داستانهای آنها را خواهید خواند و درک درستی از نحوه مدیریت آنها در چنین تجارت سختی به دست خواهید آورد.
چند شرکت سازنده بازی وجود دارند که در آزمون زمان مقاومت کردهاند. اکثر استارت آپ ها به همان سرعتی که وارد صحنه می شوند خارج می شوند. بسیاری از شرکت ها با رشد انفجاری در سراسر جهان و واقعیت های اقتصادی این بخش پیشی گرفته اند. در اینجا داستان های کارآفرینانی که موفق شدند و بسیاری که پس از آن نتوانستند آن را تکرار کنند روشن می کند. آنها شما را در سفرهای باورنکردنی خود از موفقیت و شکست راهنمایی می کنند و در عین حال نظرات خود را در مورد توسعه، طراحی، استخدام، امور مالی، مدل های کسب و کار، فروش سازمان خود، چرخه حیات کسب و کار، ناامیدی ها و اشتباهات خود بیان می کنند و در عین حال شدت و اشتیاق خود را برای کسب و کار در طول مسیر.
پیشگامان بازی آنلاین در محل کار:
- تشکیل شرکتهای نرمافزار سرگرمی را از دیدگاه بنیانگذاران موفقی که از شانسها سرپیچی کردند، بررسی میکند. li> بینشی ارائه می دهد که چرا متخصصان با تجربه، راحتی شغل پردرآمد را فدای عدم اطمینان و خطر استارتاپ می کنند
- تجارب و درس هایی را به اشتراک می گذارد که زندگی، تصمیمات و مبارزات کارآفرینان را در این تجارت پرنوسان شکل می دهد
کتابهای دیگر در مجموعه Apress At Work:
- Gamers at Work, Ramsay. 978-1-4302-3351-0
- Coders at Work, Seibel, 978-1-4302-1948-4
- Capitalists Venture at Work, Shah & Shah, 978-1-4302-3837-9
- CIOs at Work, Yourdon, 978-1-4302-3554-5
- CTOs at Work, Donaldson, Seigel, & دونالدسون، 978-1-4302-3593-4
- بنیانگذاران در محل کار، لیوینگستون، 978-1-4302-1078-8
- بنیانگذاران اروپایی در محل کار، سانتوس، 978-1 -4302-3906-2
- زنان رهبر در محل کار، غفاری، 978-1-4302-3729-7
- تبلیغات در محل کار، Tuten، 978-1-4302-3828- 7
آنچه یاد خواهید گرفت
- که تعهد به کیفیت کلید موفقیت برای همه این کارآفرینان بود
- این که استفاده از لبه های پیشرفته فناوری یک مزیت بزرگ بود
- این که اصول به خطر انداختن آگاهانه اغلب منجر به نتایج فاجعه بار می شد
- li>
- معامله با شیطان یک استراتژی بازنده است
- دیدن تغییر و واکنش به آن با یک محصول با کیفیت یک فرمول برنده است
- درک واقعی مشتریان از طریق هر چیزی معنی ممکن کلید موفقیت است
- از اشتباهات درس بگیریم و اصلاحات آگاهانه درسی را انجام دهیم
- وارد شدن با سبک و خروج با فضل
این کتاب برای
- چه کسی است
- متخصصان یا مدیران بازی های نرم افزاری
- توسعه دهندگان بازی علاقه مند به راه اندازی یک استودیوی مستقل هستند
- گیمرهایی که به تاریخچه بازی ها و استودیوهای بازی علاقه مند هستند
فهرست مطالب 1. دیوید پری، گایکای
2. امیلی گریر، Kongregate
3. داگ واتلی، BreakAway Games
4. ایان بوگوست، بازیهای متقاعدکننده
5. ویکتور کیسلی، Wargaming
6. ریچارد گاریوت، Origin Systems
7. Gaute Godager، Funcom
8. Ilkka Paananen، Supercell
9. Jason Kapalka، PopCap Games
10. جان رومرو، id Software
11. Ray Muzyka & گرگ زشوک، BioWare
12. Raph Koster، Metaplace
13. Reynir Harðarson، CCP Games
14. ریکاردو زاکونی، پادشاه
15. نیل یانگ، ngmoco 🙂
In this groundbreaking collection of 15 interviews, successful founders of entertainment software companies reflect on their challenges and how they survived. You will learn of the strategies, the sacrifices, the long hours, the commitment, and the dedication to quality that led to their successes but also of the toll that this incredibly competitive market has on even its most brilliant minds. For the hundreds of thousands of game developers out there, this is a must read survival guide. For those who simply enjoy games and know of some of these founders, this will be a most interesting read.
Sales of video games, hardware, and accessories reach upwards of $20 billion every year in the United States alone, and more than two-thirds of American households include video games in their daily lives. In a world that seems to be overflowing with fortune and success, the vicious truth of this booming industry is easily forgotten: failure is tradition. Video games define a cultural crossroad where business, entertainment, and technology converge, where the risks are great, cutting edge technology is vitally important and competition is intense. Here are the stories of survival from many of the industries luminaries who founded companies, created industries in their home countries, took amazing risks, innovated technologies, and invented new ways to sell. Among this outstanding group of pioneers are Richard Garriott, founder of Origin, astronaut, and the producer of the revolutionary Ultima Online, John Romero of Doom, Wolfenstein and Quake fame, and Victor Kislyi whose World of Tanks set the Guinness world record for the most people online at once with over 1.1 million people playing). You will read their stories and you will gain an understanding of how they managed in such a demanding business.
There are a few game development companies that have withstood the test of time; most startups exit as quickly as they enter the scene. Many firms are outpaced by the explosive worldwide growth and economic realities of the sector. Here are enlightening the stories of entrepreneurs who found success and many who subsequently could not repeat it. They walk you through their incredible journeys of success and failure while expressing their views on development, design, hiring, finance, business models, selling their organization, the business life cycle, their frustrations and mistakes, while showing their intensity and their passion for the business along the way.
Online Game Pioneers at Work:
- Explores the formation of entertainment software companies from the perspectives of successful founders who defied the odds
- Provides insight into why experienced professionals sacrifice the comfort of gainful employment for the uncertainty and risk of the startup
- Shares the experiences and lessons that shape the lives, decisions, and struggles of entrepreneurs in this volatile business
Other books in the Apress At Work Series:
- Gamers at Work, Ramsay. 978-1-4302-3351-0
- Coders at Work, Seibel, 978-1-4302-1948-4
- Venture Capitalists at Work, Shah & Shah, 978-1-4302-3837-9
- CIOs at Work, Yourdon, 978-1-4302-3554-5
- CTOs at Work, Donaldson, Seigel, & Donaldson, 978-1-4302-3593-4
- Founders at Work, Livingston, 978-1-4302-1078-8
- European Founders at Work, Santos, 978-1-4302-3906-2
- Women Leaders at Work, Ghaffari, 978-1-4302-3729-7
- Advertisers at Work, Tuten, 978-1-4302-3828-7
What you’ll learn
- That the commitment to quality was the key to success for all of these entrepreneurs
- That riding the cutting edge of the technology was an enormous advantage
- That knowingly compromising principles often led to disastrous results
- Making a deal with the devil is a losing strategy
- Seeing change and reacting to it with a first quality product is a winning formula
- Truly understanding your customers through whatever means possible is a key to success
- To learn from mistakes and make informed course corrections
- To enter with style and exit with grace
Who this book is for
- Software game professionals or managers
- Game developers interested in starting an independent studio
- Gamers who are interested in the history of games and game studios
Table of Contents1. David Perry, Gaikai
2. Emily Greer, Kongregate
3. Doug Whatley, BreakAway Games
4. Ian Bogost, Persuasive Games
5. Victor Kislyi, Wargaming
6. Richard Garriott, Origin Systems
7. Gaute Godager, Funcom
8. Ilkka Paananen, Supercell
9. Jason Kapalka, PopCap Games
10. John Romero, id Software
11. Ray Muzyka & Greg Zeschuk, BioWare
12. Raph Koster, Metaplace
13. Reynir Harðarson, CCP Games
14. Riccardo Zacconi, King
15. Neil Young, ngmoco:)
دانلود کتاب «پیشگامان در محل کار»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.