دانلود کتاب Oligopoly Pricing: Old Ideas and New Tools (به فارسی: قیمت گذاری انحصاری: ایده های قدیمی و ابزارهای جدید) نوشته شده توسط «Xavier Vives»
اطلاعات کتاب قیمت گذاری انحصاری: ایده های قدیمی و ابزارهای جدید
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: The MIT Press
نویسنده: Xavier Vives
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 448 / 519
حجم فایل: 6.01 مگابایت
کد کتاب: 0585224137 , 9780585224138
توضیحات کتاب قیمت گذاری انحصاری: ایده های قدیمی و ابزارهای جدید
«مشکل انحصارطلبی» – این سؤال که چگونه قیمتها در شرایطی که بازار فقط تعداد کمی رقیب را در خود دارد، شکل میگیرد – یکی از مشکلات پایدار در تاریخ تفکر اقتصادی است. در این کتاب خاویر وایوز یک رویکرد تئوری بازی مدرن را برای توسعه تئوری قیمتگذاری انحصارطلبی به کار میگیرد. ویوز با ارتباط دادن مشارکتهای کلاسیک در این زمینه – از جمله موارد کورنو، برتراند، اجورث، چمبرلین و رابینسون – به نظریه بازیهای مدرن آغاز میکند. . او در بحث خود از ابزارهای اساسی-تئوریک بازی و تعادل، توجه ویژه ای به تحولات اخیر در نظریه بازی های سوپر ماژولار دارد. بخش میانی کتاب، درمان عمیق مدلهای ایستا کلاسیک، نتایج وجودی تخصصی، توصیف تعادلها، گسترش به بازارهای بزرگ و تجزیه و تحلیل استاتیک مقایسهای را با نگاهی به کار کاربردی ارائه میدهد. فصول پایانی به بررسی مسائل تعهد، ورود، انتقال اطلاعات و تبانی با استفاده از ابزارهای مختلف میپردازد: بازیهای دو مرحلهای، مدلسازی رقابت تحت تئوری طراحی مکانیسم و اطلاعات نامتقارن، و تئوری بازیهای تکراری و پویا، از جمله تعادل کامل مارکوف. و بازی های دیفرانسیل
دانلود کتاب «قیمت گذاری انحصاری: ایده های قدیمی و ابزارهای جدید»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.