دانلود کتاب New Perspectives on Industrial Organization: With Contributions from Behavioral Economics and Game Theory (به فارسی: دیدگاههای جدید در سازمان صنعتی: با مشارکت اقتصاد رفتاری و نظریه بازی) نوشته شده توسط «Victor J. Tremblay – Carol Horton Tremblay (auth.)»
اطلاعات کتاب دیدگاههای جدید در سازمان صنعتی: با مشارکت اقتصاد رفتاری و نظریه بازی
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – دولت و سیاست
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag New York
نویسنده: Victor J. Tremblay – Carol Horton Tremblay (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 811 / 820
حجم فایل: 10.62 مگابایت
کد کتاب: 1461432413 , 9781461432418
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب دیدگاههای جدید در سازمان صنعتی: با مشارکت اقتصاد رفتاری و نظریه بازی
این کتاب موضوعات اصلی را که دانشآموزان باید در دوره آموزشی سازمانهای صنعتی بیاموزند، پوشش میدهد. مدلهای کلاسیک و شواهد تجربی مهم مرتبط با این زمینه را بررسی میکند. با این حال، از دو جهت با کتاب های درسی قبلی متفاوت است. اول، این کتاب مشارکتهای اقتصاد رفتاری و اقتصاد عصبی را در بر میگیرد و درک غنیتری از ترجیحات مصرفکننده و انگیزه بسیاری از شیوههای تجاری که امروز میبینیم را به خواننده ارائه میدهد. این کتاب چگونه از مصرف کنندگانی که مستعد اشتباه هستند و از ناهماهنگی شناختی، کمبود توجه و عقلانیت محدود رنج می برند، بهره برداری می کند، و توضیح می دهد که چرا شرکت ها در تبلیغات متقاعدکننده سرمایه گذاری می کنند، آزمایش های رایگان 30 روزه ارائه می دهند، ارائه پول می دهند. تضمین می کند و درگیر سایر پدیده های مشاهده شده است که با رویکردهای سنتی سازمان صنعتی قابل توضیح نیست.
تفاوت دوم این است که این کتاب به تعادلی بین کتابهای درسی که بر مدلسازی رسمی و کتابهایی که بر تاریخ این رشته، شواهد تجربی، مطالعات موردی و تحلیل خطمشی تأکید دارند، دست مییابد. این متن بر پایههای خرد (یعنی نظریه مصرفکننده و تولیدکننده)، مدلهای نظری بازیهای کلاسیک، و مشارکتهای اخیر اقتصاد رفتاری که مربوط به سازمانهای صنعتی است، تأکید بیشتری دارد. هر موضوع با بحث در مورد نظریه و مدلهای مرتبط آغاز میشود و همچنین شامل بحثی درباره مثالهای عینی، شواهد تجربی و شواهد از مطالعات موردی میشود. این امر به دانشآموزان درک عمیقتری از رفتار شرکت و مصرفکننده، عواملی که بر ساختار بازار و عملکرد اقتصادی تأثیر میگذارند، و مسائل مربوط به سیاستهای مربوط به بازارهای رقابتی ناقص ارائه میدهد. این کتاب در نظر گرفته شده است که یک کتاب درسی برای دانشجویان کارشناسی ارشد، MBA و مقاطع کارشناسی ارشد باشد و از مثالها، تجزیه و تحلیل گرافیکی، جبر و محاسبات ساده برای توضیح ایدهها و نظریههای مهم در سازمانهای صنعتی استفاده میکند.
This book covers the main topics that students need to learn in a course on Industrial Organization. It reviews the classic models and important empirical evidence related to the field. However, it will differ from prior textbooks in two ways. First, this book incorporates contributions from behavioral economics and neuroeconomics, providing the reader with a richer understanding of consumer preferences and the motivation for many of the business practices we see today. The book discusses how firms exploit consumers who are prone to making mistakes and who suffer from cognitive dissonance, attention lapses, and bounded rationality, for example and will help explain why firms invest in persuasive advertising, offer 30-day free trials, offer money-back guarantees, and engage in other observed phenomena that cannot be explained by the traditional approaches to industrial organization.
A second difference is that this book achieves a balance between textbooks that emphasize formal modeling and those that emphasize the history of the field, empirical evidence, case studies, and policy analysis. This text puts more emphasis on the micro-foundations (i.e., consumer and producer theory), classic game theoretic models, and recent contributions from behavioral economics that are pertinent to industrial organization. Each topic will begin with a discussion of relevant theory and models and will also include a discussion of concrete examples, empirical evidence, and evidence from case studies. This will provide students with a deeper understanding of firm and consumer behavior, of the factors that influence market structure and economic performance, and of policy issues involving imperfectly competitive markets. The book is intended to be a textbook for graduate students, MBAs and upper-level undergraduates and will use examples, graphical analysis, algebra, and simple calculus to explain important ideas and theories in industrial organization.
دانلود کتاب «دیدگاههای جدید در سازمان صنعتی: با مشارکت اقتصاد رفتاری و نظریه بازی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.