دانلود کتاب Networking and Online Games: Understanding and Engineering Multiplayer Internet Games (به فارسی: شبکه و بازی های آنلاین: درک و مهندسی بازی های اینترنتی چند نفره) نوشته شده توسط «Grenville Armitage – Mark Claypool – Philip Branch»
اطلاعات کتاب شبکه و بازی های آنلاین: درک و مهندسی بازی های اینترنتی چند نفره
موضوع اصلی: کامپیوتر – شبکه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Grenville Armitage – Mark Claypool – Philip Branch
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 235
حجم فایل: 4.46 مگابایت
کد کتاب: 0470018577 , 9780470018576
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب شبکه و بازی های آنلاین: درک و مهندسی بازی های اینترنتی چند نفره
صنعت بازی های رایانه ای به وضوح در جهت بازی های چند نفره و آنلاین در حال رشد است. درک نیازهای بازی ها در شبکه های IP (پروتکل اینترنت) برای مهندسان ISP (ارائه دهنده خدمات اینترنت) برای توسعه خدمات IP مناسب ضروری است. بر همین اساس، دانش قابلیتهای شبکه زیربنایی برای توسعهدهندگان بازی حیاتی است. شبکهها و بازیهای آنلاین به طور مختصر با هم ترکیب میشوند و نگرانیهای فنی با هم تداخل و تعامل این بخشها را نشان میدهند. این متن اصول سیستمهای ارتباطی چندنفره مدرن و تکنیکهای زیربنایی بازیهای شبکهای معاصر را توضیح میدهد. الگوهای ترافیکی که بازیهای مدرن بر شبکهها تحمیل میکنند، و اینکه چگونه عملکرد شبکه و محدودیتهای سطح خدمات بر روی طراحان بازی و تجربیات بازیکنان تأثیر میگذارد، به طور عمیق پوشش داده میشود و به خواننده دانش لازم برای توسعه محصولات بازی و خدمات شبکه بهتر را میدهد. نمونههایی از بازیهای آنلاین چند نفره در دنیای واقعی تئوری را در سراسر جهان نشان میدهند. بازیهای شبکهای و آنلاین: * راهنمای جامع و پیشرفتهای برای نیازهای توسعه و ارائه خدمات بازیهای آنلاین و شبکهای ارائه میکند. * ملاحظات ISPها (مثلاً پیشبینی بار ترافیک) با توسعهدهندگان بازی (مثلاً منابع تاخیر/جیتر) در تضاد است و نیازمندیهای همزمان را روشن میکند. * توضیح میدهد که چگونه فناوریهای مختلف مانند کابل، ADSL (خط مشترک دیجیتال نامتقارن) و بیسیم و غیره بر تجربه بازی آنلاین تأثیر میگذارند و چگونه سبکهای مختلف بازی، دینامیک ترافیک و الزامات مختلفی را بر شبکه تحمیل میکنند. * درباره مسیرهای آتی که توسط فناوری های نوظهور مانند UMTS (سرویس تلفن همراه جهانی)، GPRS (سرویس رادیویی بسته عمومی)، شبکه های محلی بی سیم، کیفیت سرویس IP و NAPT/NAT (ترجمه پورت آدرس شبکه/ترجمه آدرس شبکه) ارائه می شود، بحث می کند. مفاهیم با استفاده از نمونه های سطح بالا از بازی های آنلاین چند نفره موجود (مانند Quake III Arena، Wolfenstein Enemy Territory و Half-Life 2). شبکه و بازیهای آنلاین منبع ارزشمندی برای توسعهدهندگان بازیها، مهندسان و تکنسینها در ارائهدهندگان خدمات اینترنتی، و همچنین دانشجویان پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشتههای مهندسی برق، علوم کامپیوتر و مهندسی چند رسانهای خواهند بود.
دانلود کتاب «شبکه و بازی های آنلاین: درک و مهندسی بازی های اینترنتی چند نفره»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.