دانلود کتاب Multi-Threaded Game Engine Design (به فارسی: طراحی موتور بازی چند رشته ای) نوشته شده توسط «Jonathan S. Harbour»
اطلاعات کتاب طراحی موتور بازی چند رشته ای
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Cengage Learning PTR
نویسنده: Jonathan S. Harbour
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 592 / 570
حجم فایل: 9.12 مگابایت
کد کتاب: 1436455987 , 9781436455985
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب طراحی موتور بازی چند رشته ای
“طراحی موتور بازی چند رشته ای به توسعه دهندگان بازی با تجربه نشان می دهد که چگونه تکنیک های چند رشته ای را در فناوری برنامه نویسی بازی به کار ببرند تا عملکرد بازی را بهبود بخشند. با استفاده از Direct3D و C++، یک موتور بازی نمونه گام به گام در طول دوره کتاب ایجاد می شود. و مثال های متعدد مفاهیم ارائه شده را نشان می دهد. اسکرین شات های دقیق و کد منبع به خوبی مستند شده به خوانندگان کمک می کند تا تکنیک های ارائه شده در سراسر کتاب را درک کنند. Multi-threading یکی از داغ ترین موضوعات توسعه بازی امروز است و این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از تکنیک های پیشرفته استفاده کنید. به مجموعه مهارت های برنامه نویسی شما”–صفحه توضیحات منبع.
دانلود کتاب «طراحی موتور بازی چند رشته ای»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.