برنامه نويسي

بیشتر بازی‌های جاوا را خودتان انجام دهید: مقدمه‌ای بر گرافیک جاوا و برنامه‌نویسی رویداد محور

More Do-It-Yourself Java Games: An Introduction to Java Graphics and Event-Driven Programming

دانلود کتاب More Do-It-Yourself Java Games: An Introduction to Java Graphics and Event-Driven Programming (به فارسی: بیشتر بازی‌های جاوا را خودتان انجام دهید: مقدمه‌ای بر گرافیک جاوا و برنامه‌نویسی رویداد محور) نوشته شده توسط «Annette Godtland – Paul Godtland»


اطلاعات کتاب بیشتر بازی‌های جاوا را خودتان انجام دهید: مقدمه‌ای بر گرافیک جاوا و برنامه‌نویسی رویداد محور

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Createspace Independent Publishing Platform

نویسنده: Annette Godtland – Paul Godtland

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 736

حجم فایل: 1.90 مگابایت

کد کتاب: 1519187998 , 9781519187994

نوبت چاپ: Paperback

توضیحات کتاب بیشتر بازی‌های جاوا را خودتان انجام دهید: مقدمه‌ای بر گرافیک جاوا و برنامه‌نویسی رویداد محور

بیشتر بازی‌های جاوا را خودتان انجام دهید: مقدمه‌ای بر گرافیک جاوا و برنامه‌نویسی رویداد محور دومین کتاب از سری بازی‌های جاوا خودتان انجام دهید. در برنامه نویسی رویداد محور، برنامه تمام قطعات بازی را نمایش می دهد و سپس منتظر می ماند. سپس کاربر اقدامی را انجام می‌دهد و برنامه به آن عمل پاسخ می‌دهد، هر اقدامی که ممکن است باشد، و به هر ترتیبی که اقدامات انجام شود. شما یاد خواهید گرفت که پنجره ها و دیالوگ ها را ایجاد کنید، دکمه ها و فیلدهای ورودی را اضافه کنید، از تصاویر و نقاشی ها استفاده کنید، و به ورودی های صفحه کلید و کلیک ها و کشیدن های ماوس پاسخ دهید. شما 10 بازی دیگر از جمله چند پازل، یک پیچ و خم، یک بازی تاس، یک بازی با کلمات، یک بازی با ورق و یک برنامه تغییر اندازه تصویر ایجاد خواهید کرد. این کتاب فرض می‌کند که شما یا درک درستی از برنامه‌نویسی پایه جاوا دارید یا کتاب اول، بازی‌های جاوا را خودتان انجام دهید: مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی کامپیوتر جاوا را خوانده‌اید. سری کتاب‌های «بازی‌های جاوا» از یک رویکرد «یادگیری اکتشافی» منحصربه‌فرد برای آموزش برنامه‌نویسی رایانه استفاده می‌کنند: تکنیک‌های برنامه‌نویسی جاوا را بیشتر با انجام برنامه‌نویسی جاوا یاد بگیرید تا با مطالعه در مورد آنها. از طریق استفاده گسترده از جاهای خالی پر کردن، با پاسخ در پشت کتاب، شما راهنمایی می‌شوید که خودتان برنامه‌های کاملی را شروع کنید، از اولین درس شروع کنید. شما برنامه‌های پازل و بازی ایجاد می‌کنید و متوجه می‌شوید که چگونه، چه زمانی و چرا برنامه‌های جاوا همانطور که هستند نوشته می‌شوند.


More Do-It-Yourself Java Games: An Introduction to Java Graphics and Event-Driven Programming is the second book of the Do-It-Yourself Java Games series. In event-driven programming, the program lays out all the game pieces then waits. The user then takes an action and the program responds to that action, whatever that action may be, and in whatever order the actions are taken. You’ll learn to create windows and dialogs, to add buttons and input fields, to use images and drawings, and to respond to keyboard input and mouse clicks and drags. You’ll create 10 more games including several puzzles, a maze, a dice game, a word game, a card game, and an image resizer program. This book assumes you either have an understanding of basic Java programming or you have read the first book, Do-It-Yourself Java Games: An Introduction to Java Computer Programming. The Do-It-Yourself Java Games series of books uses a unique “discovery learning” approach to teach computer programming: learn Java programming techniques more by doing Java programming than by reading about them. Through extensive use of fill-in blanks, with answers at the back of the book, you will be guided to write complete programs yourself, starting with the first lesson. You’ll create puzzle and game programs and discover how, when, and why Java programs are written the way they are.

دانلود کتاب «بیشتر بازی‌های جاوا را خودتان انجام دهید: مقدمه‌ای بر گرافیک جاوا و برنامه‌نویسی رویداد محور»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید