دانلود کتاب Mixed Reality and Gamification for Cultural Heritage (به فارسی: واقعیت ترکیبی و گیمیفیکیشن برای میراث فرهنگی) نوشته شده توسط «Marinos Ioannides – Nadia Magnenat-Thalmann – George Papagiannakis (eds.)»
اطلاعات کتاب واقعیت ترکیبی و گیمیفیکیشن برای میراث فرهنگی
موضوع اصلی: هنر – موزهها و مجموعهها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Marinos Ioannides – Nadia Magnenat-Thalmann – George Papagiannakis (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 594
حجم فایل: 21.14 مگابایت
کد کتاب: 3319496077 , 9783319496078
توضیحات کتاب واقعیت ترکیبی و گیمیفیکیشن برای میراث فرهنگی
این جلد در مورد واقعیت مجازی و افزوده (VR/AR) و گیمیفیکیشن برای میراث فرهنگی، مقدمهای روشنتر از نظریهها، توسعه، کاربردهای اخیر و روند فناوریهای توانمند برای واقعیت ترکیبی و تعامل بازیسازی شده در میراث فرهنگی و صنایع خلاق بهطور کلی ارائه میدهد. این کتاب دارای دو هدف اصلی است: خدمت به عنوان یک کتاب درسی مقدماتی برای تربیت محققان مبتدی و با تجربه در زمینه میراث فرهنگی دیجیتال تعاملی، و ارائه یک پلت فرم جدید برای محققان در و در سراسر رشته های مرتبط با فرهنگی.
به این منظور. در پایان، به دنبال یک مدل آموزشی که توسط گروه تمرکز اولین شبکه آموزش اولیه اتحادیه اروپا ماری اس کوری در زمینه میراث فرهنگی دیجیتال (ITN-DCH) توسعه یافته است، به دو بخش تقسیم میشود: بخش اول پیشرفتهای اخیر در فناوریهای توانمندسازی واقعیت ترکیبی را توضیح میدهد. در حالی که بخش دوم آخرین یافته ها را در مورد تعامل با میراث فرهنگی دیجیتال ملموس و ناملموس سه بعدی ارائه می کند. این بخشها شامل مشارکتهای منتخبی از برخی از معتبرترین محققان، محققان و متخصصان در زمینههای VR/AR، گیمیفیکیشن، و میراث دیجیتال است.
این کتاب برای همه متخصصان میراث فرهنگی، محققان، مدرسان و دانشجویان در نظر گرفته شده است. که مایل به کشف آخرین فناوری های واقعیت ترکیبی و بازی سازی در زمینه میراث فرهنگی و صنایع خلاق هستند. این یک رویکرد آموزشی مبتنی بر آموزشها، کنفرانسها، کارگاهها و مدارس تابستانی را دنبال میکند که همکاران ITN-DCH دنبال میکنند تا نحوه طراحی نسل بعدی برنامهها، سیستمها و خدمات میراث مجازی را بیاموزند.
To this end, it is divided into two sections following a pedagogical model developed by the focus group of the first EU Marie S. Curie Fellowship Initial Training Network on Digital Cultural Heritage (ITN-DCH): Section I describes recent advances in mixed reality enabling technologies, while section II presents the latest findings on interaction with 3D tangible and intangible digital cultural heritage. The sections include selected contributions from some of the most respected scholars, researchers and professionals in the fields of VR/AR, gamification, and digital heritage.
This book is intended for all heritage professionals, researchers, lecturers and students who wish to explore the latest mixed reality and gamification technologies in the context of cultural heritage and creative industries. It pursues a pedagogic approach based on trainings, conferences, workshops and summer schools that the ITN-DCH fellows have been following in order to learn how to design next-generation virtual heritage applications, systems and services.
دانلود کتاب «واقعیت ترکیبی و گیمیفیکیشن برای میراث فرهنگی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.