دانلود کتاب Michael Abrash’s Graphics Programming Black Book (به فارسی: کتاب سیاه برنامه نویسی گرافیک مایکل ابراش) نوشته شده توسط «Michael Abrash»
اطلاعات کتاب کتاب سیاه برنامه نویسی گرافیک مایکل ابراش
موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Coriolis
نویسنده: Michael Abrash
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1997
تعداد صفحه: 1450
حجم فایل: 13.68 مگابایت
کد کتاب: 1576101746 , 9781576101742
نوبت چاپ: Special ed
توضیحات کتاب کتاب سیاه برنامه نویسی گرافیک مایکل ابراش
کتاب سیاه برنامهنویسی گرافیکی مایکل ابراش مجموعهای از کتابهای قبلی نویسنده در زمینه زبان اسمبلی و برنامهنویسی گرافیکی و همچنین ستونهای گذشته مجله دکتر داب است. اگرچه بسیاری از کتاب (مانند بهینه سازی زبان اسمبلی 8088/286/386 و برنامه نویسی گرافیک VGA) در حال حاضر منسوخ شده است، خواننده می تواند برخی از گرایش های بزرگتر را در آثار نویسنده در طول سال ها ببیند – تکیه بر پروفایل به منظور آزمایش کد و تفکر خلاق برای بهبود عملکرد هر کجا که ممکن است. این متن دارای بهینهسازی اسمبلر برای مشکلات مختلف از جمله الگوریتمهای جستجو است و رویکردهای نویسنده برای بهینهسازی کد برای خط تکاملیافته پردازندههای اینتل، از 8088 تا خطوط اولیه Pentium را ثبت میکند. چند فصل آخر این کتاب مرتبطتر است و شامل مجموعهای از کاوشها در مورد برخی از فناوریهای بازیهای محبوب Doom و Quake 3-D توسط id Corporation (محل کار نویسنده) میشود. راهحلهای بهینهشده برای مشکلات گرافیک سهبعدی از نقشهبرداری بافت، حذف سطح پنهان، و درختهای تقسیمبندی فضای دودویی (BSP) توضیح داده شدهاند. بازیهای فعلی و فناوریهای سه بعدی مانند Direct3D و VRML کنار گذاشته شدهاند، اما واضح است که برنامهنویسان بازی مانند نویسنده همچنان محدودیتهای فناوری سختافزار فعلی را به روشهای ابداعی پیش میبرند. این کتاب به وضوح توسعه دهندگان بازی و برنامه نویسان جدی زبان اسمبلی را هدف قرار داده است، نه برای خوانندگان عمومی.
دانلود کتاب «کتاب سیاه برنامه نویسی گرافیک مایکل ابراش»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.