برنامه نويسي

Metal by Tutorials: Beginning Game Engine Development with Metal

Metal by Tutorials: Beginning Game Engine Development with Metal

دانلود کتاب Metal by Tutorials: Beginning Game Engine Development with Metal (به فارسی: Metal by Tutorials: Beginning Game Engine Development with Metal) نوشته شده توسط «raywenderlich Tutorial Team – Caroline Begbie – Marius Horga»


اطلاعات کتاب Metal by Tutorials: Beginning Game Engine Development with Metal

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Razeware LLC

نویسنده: raywenderlich Tutorial Team – Caroline Begbie – Marius Horga

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 722

حجم فایل: 10.36 مگابایت

کد کتاب: 1942878982 , 9781942878988

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب Metal by Tutorials: Beginning Game Engine Development with Metal

موتور بازی سطح پایین خود را در Metal بسازید!

این کتاب شما را با برنامه نویسی گرافیکی در Metal آشنا می کند – چارچوب اپل برای برنامه نویسی بر روی GPU. شما موتور بازی خود را در Metal می سازید که در آن می توانید صحنه های سه بعدی بسازید و بازی های سه بعدی خود را بسازید.

Who This Book Is For

This کتاب برای توسعه دهندگان سوئیفت متوسط ​​است که علاقه مند به یادگیری گرافیک های سه بعدی یا به دست آوردن درک عمیق تر از نحوه کار موتورهای بازی هستند.

موضوعات پوشش داده شده در فلز توسط آموزش

  • خطوط رندر: در خط لوله گرافیکی غوطه ور شوید.
  • مدل های سه بعدی: مدل های سه بعدی را با Model I/O وارد کنید و کشف کنید که چه چیزی یک مدل سه بعدی را تشکیل می دهد.
  • هماهنگی کنید. فضاها: ریاضیات پشت رندر سه بعدی را بیاموزید.
  • نورپردازی: با تکنیک های ساده نورپردازی، مدل های خود را واقعی تر نشان دهید.
  • Textures & مواد: بافت ها و سطوح را برای جزئیات کوچک طراحی کنید.
  • انیمیشن شخصیت: مدل های سه بعدی خود را با اتصالات و انیمیشن زنده کنید.
  • Tessellation: نحوه استفاده از Tessellation را برای اضافه کردن سطح بیشتر کشف کنید. جزئیات با استفاده از منابع کمتر.
  • محیط: یک آسمان را به صحنه های خود اضافه کنید و از تصویر آسمان برای نورپردازی استفاده کنید.
  • نمونه سازی & تولید رویه ای: منابع را با نمونه سازی ذخیره کنید و صحنه ها را به صورت الگوریتمی تولید کنید.
  • Multipass & رندر معوق: سایه هایی با جلوه های نورپردازی پیشرفته اضافه کنید.
  • و موارد دیگر!

بعد از خواندن این کتاب، آماده خواهید بود تا از مزایای کامل رندر گرافیکی با چارچوب فلزی.


Build your own low-level game engine in Metal!

This book introduces you to graphics programming in Metal — Apple’s framework for programming on the GPU. You’ll build your own game engine in Metal where you can create 3D scenes and build your own 3D games.

Who This Book Is For

This book is for intermediate Swift developers interested in learning 3D graphics or gaining a deeper understanding of how game engines work.

Topics Covered in Metal by Tutorials

  • The Rendering Pipeline: Take a deep dive through the graphics pipeline.
  • 3D Models: Import 3D models with Model I/O and discover what makes up a 3D model.
  • Coordinate Spaces: Learn the math behind 3D rendering.
  • Lighting: Make your models look more realistic with simple lighting techniques.
  • Textures & Materials: Design textures and surfaces for micro detail.
  • Character Animation: Bring your 3D models to life with joints and animation.
  • Tessellation: Discover how to use tessellation to add a greater level of detail using fewer resources.
  • Environment: Add a sky to your scenes and use the sky image for lighting.
  • Instancing & Procedural Generation: Save resources with instancing, and generate scenes algorithmically.
  • Multipass & Deferred Rendering: Add shadows with advanced lighting effects.
  • And more!

After reading this book, you’ll be prepared to take full advantage of graphics rendering with the Metal framework.

دانلود کتاب «Metal by Tutorials: Beginning Game Engine Development with Metal»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید