برنامه نویسی: بازی

اشعه ذهنی برای مایا، 3ds Max و XSI: راهنمای هنرمند سه بعدی برای رندرینگ

Mental ray for Maya, 3ds Max and XSI: a 3D artist's guide to rendering

دانلود کتاب Mental ray for Maya, 3ds Max and XSI: a 3D artist’s guide to rendering (به فارسی: اشعه ذهنی برای مایا، 3ds Max و XSI: راهنمای هنرمند سه بعدی برای رندرینگ) نوشته شده توسط «Boaz Livny»


اطلاعات کتاب اشعه ذهنی برای مایا، 3ds Max و XSI: راهنمای هنرمند سه بعدی برای رندرینگ

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Boaz Livny

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 831 / 850

حجم فایل: 25.29 مگابایت

کد کتاب: 0470008547 , 9780470008546

توضیحات کتاب اشعه ذهنی برای مایا، 3ds Max و XSI: راهنمای هنرمند سه بعدی برای رندرینگ

مقدمه.فصل 1: مقدمه ای بر اشعه ذهنی. اشعه ذهنی چیست؟ چرا از اشعه ذهنی استفاده می شود؟ ساختار پرتو ذهنی. یکپارچه سازی اشعه ذهنی. رندر خط فرمان و رندرگر مستقل. سایه بان ها و کتابخانه های سایه بان اشعه ذهنی. روشنایی غیر مستقیم .فصل 2: ​​الگوریتم های رندر. مقدمه ای بر نورپردازی مصنوعی. رندر در زیر هود. الگوریتم های رندر اشعه ذهنی. رندر اسکن لاین در عمق. رندر Raytrace در عمق. رندر سخت افزار. فصل 3: منتال اشعه خروجی. نوع بافر فریم. .گزینه های بافر فریم.دوربین های اشعه ذهنی.بیانات خروجی.فصل 4: مبانی دوربین.اصول دوربین و نسبت ابعاد.لنزهای دوربین.تنظیمات برنامه میزبان.فصل 5:کنترل کیفیت.نمونه برداری و فیلتر کردن در برنامه های میزبان.BSP Acnosticler. تنظیم دقیق.فصل 6: نورها و سایه های نرم. نورهای پرتو ذهنی. نورهای منطقه ای. تنظیمات برنامه میزبان. نمایه های نور. فصل 7: الگوریتم های سایه. الگوریتم های سایه. سایه های ریتریس. سایه های مبتنی بر عمق. Stan تنظیمات d-Alone و Host.فصل 8: Motion Blur.mental ray Motion Blur.گزینه های Motion-Blur.الگوریتم های رندر Motion-Blur.تنظیمات میزبان.فصل 9: مبانی نور و مدل های سایه.اصول نور.انتقال نور و مدل‌های سایه‌اندازی. سایه‌زن‌های پرتوی ذهنی. فصل 10: سایه‌زن‌های پرتو ذهنی و درختان سایه‌زن. نصب سایه‌زن‌های سفارشی. مدل‌های سایه‌انداز DGS و دی‌الکتریک. سایه‌زن‌های انعکاسی و شکست براق. فلزات براق شده با سایه‌زن‌های براق و ناهمسانگرد. The Architectural


Introduction.Chapter 1: Introduction to mental ray.What Is mental ray?Why Use mental ray?The Structure of mental ray.mental ray Integration.Command-Line Rendering and the Stand-Alone Renderer.mental ray Shaders and Shader Libraries.Indirect Illumination.Chapter 2: Rendering Algorithms.Introduction to Synthetic Lighting.Rendering under the Hood.mental ray Rendering Algorithms.Scanline Rendering in Depth.Raytrace Rendering in Depth.Hardware Rendering.Chapter 3: mental ray Output.mental ray Data Types.The Frame Buffer.Frame Buffer Options.mental ray Cameras.Output Statements.Chapter 4: Camera Fundamentals.Camera Basics and Aspect Ratios.Camera Lenses.Host Application Settings.Chapter 5: Quality Control.Sampling and Filtering in Host Applications.Raytrace Acceleration.Diagnostic and BSP Fine-Tuning.Chapter 6: Lights and Soft Shadows.mental ray Lights.Area Lights.Host Application Settings.Light Profiles.Chapter 7: Shadow Algorithms.Shadow Algorithms.Raytrace Shadows.Depth-Based Shadows.Stand-Alone and Host Settings.Chapter 8: Motion Blur.mental ray Motion Blur.Motion-Blur Options.Motion-Blur Render Algorithms.Host Settings.Chapter 9: The Fundamentals of Light and Shading Models.The Fundamentals of Light.Light Transport and Shading Models.mental ray Shaders.Chapter 10: mental ray Shaders and Shader Trees.Installing Custom Shaders.DGS and Dielectric Shading Models.Glossy Reflection and Refraction Shaders.Brushed Metals with the Glossy and Anisotropic Shaders.The Architectural

دانلود کتاب «اشعه ذهنی برای مایا، 3ds Max و XSI: راهنمای هنرمند سه بعدی برای رندرینگ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید