طراحی وب سایت

اندازه گیری تجربه کاربر: جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه معیارهای قابلیت استفاده (فناوری های تعاملی)

Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting Usability Metrics (Interactive Technologies)

دانلود کتاب Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting Usability Metrics (Interactive Technologies) (به فارسی: اندازه گیری تجربه کاربر: جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه معیارهای قابلیت استفاده (فناوری های تعاملی)) نوشته شده توسط «Thomas Tullis – William Albert»


اطلاعات کتاب اندازه گیری تجربه کاربر: جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه معیارهای قابلیت استفاده (فناوری های تعاملی)

موضوع اصلی: کامپیوتر – توسعه وب

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Thomas Tullis – William Albert

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 318

حجم فایل: 6.27 مگابایت

کد کتاب: 0123735580 , 9780123735584

توضیحات کتاب اندازه گیری تجربه کاربر: جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه معیارهای قابلیت استفاده (فناوری های تعاملی)

اندازه‌گیری مؤثر قابلیت استفاده هر محصول مستلزم انتخاب معیار مناسب، به‌کارگیری آن و استفاده مؤثر از اطلاعاتی است که نشان می‌دهد. اندازه گیری تجربه کاربر اولین منبع اطلاعات عملی را فراهم می کند تا متخصصان قابلیت استفاده و توسعه دهندگان محصول را قادر به انجام این کار کند. نویسندگان تالیس و آلبرت ده‌ها معیار را در شش دسته سازمان‌دهی می‌کنند: عملکرد، مبتنی بر مسائل، خود گزارش‌دهی، ناوبری وب، مشتق‌شده، و رفتاری/فیزیولوژیکی. آنها هر یک از معیارها را بررسی می کنند و بهترین روش ها را برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه داده ها در نظر می گیرند. آنها راهنمایی گام به گام برای اندازه گیری قابلیت استفاده هر نوع محصول با استفاده از هر نوع فناوری ارائه می دهند. . معیارهایی را برای انتخاب مناسب ترین معیار برای هر مورد ارائه می کند. رویکرد خنثی محصول و فناوری دارد. مطالعات موردی عمیقی را ارائه می‌کند تا نشان دهد چگونه سازمان‌ها با موفقیت از معیارها و اطلاعاتی که نشان می‌دهند استفاده کرده‌اند.


Effectively measuring the usability of any product requires choosing the right metric, applying it, and effectively using the information it reveals. Measuring the User Experience provides the first single source of practical information to enable usability professionals and product developers to do just that. Authors Tullis and Albert organize dozens of metrics into six categories: performance, issues-based, self-reported, web navigation, derived, and behavioral/physiological. They explore each metric, considering best methods for collecting, analyzing, and presenting the data. They provide step-by-step guidance for measuring the usability of any type of product using any type of technology. . Presents criteria for selecting the most appropriate metric for every case . Takes a product and technology neutral approach . Presents in-depth case studies to show how organizations have successfully used the metrics and the information they revealed

دانلود کتاب «اندازه گیری تجربه کاربر: جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه معیارهای قابلیت استفاده (فناوری های تعاملی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید