دانلود کتاب Marketing in Publishing (به فارسی: بازاریابی در انتشارات) نوشته شده توسط «Robin Birn – Patrick Forsyth»
اطلاعات کتاب بازاریابی در انتشارات
موضوع اصلی: زبان شناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Robin Birn – Patrick Forsyth
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1997
تعداد صفحه: 171
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780415151337 , 0415151333 , 0415151341
توضیحات کتاب بازاریابی در انتشارات
بازاریابی در انتشارات، اطلاعات عملی فراوانی در مورد استراتژیهای خلاقانه برای افزایش فروش کتاب در بازار رقابتی و به سرعت در حال تغییر ارائه میدهد. این اولین مطالعه جامع در این زمینه است که از زمان پایان قرارداد Net Book منتشر شده است. پاتریک فورسایت، که اکنون یک مشاور بازاریابی است، از تجربه چندین ساله خود در صنعت انتشارات استفاده می کند تا بازاریابی را به طور محکم به جایی که باید باشد بازگرداند: به عنوان بخشی جدایی ناپذیر و یکپارچه از کل فرآیند بازاریابی. بازاریابی در انتشارات راهنمایی های متخصص در مورد عناصر مختلف فرآیند بازاریابی، از جمله مشاوره در مورد گزینه های تبلیغاتی و پست مستقیم، و یک بخش گام به گام در مورد نحوه برقراری تماس فروش موثر می دهد. این شامل یک بحث ارزشمند در مورد ادغام تحقیقات بازار به صورت هوشمند برای شناسایی فرصت های جدید و جایگاه های بازار است. این کتاب همچنین دارای یک فصل معتبر است که اهمیت نشر الکترونیکی را ارزیابی می کند. بازاریابی در انتشارات کاملاً بهروز، خواندنی ضروری برای کسانی است که در بخشهای بازاریابی و تحریریه کار میکنند و برای دانشجویان مطالعات نشر.
دانلود کتاب «بازاریابی در انتشارات»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)