زبان شناسی

بازاریابی در انتشارات

Marketing in Publishing

دانلود کتاب Marketing in Publishing (به فارسی: بازاریابی در انتشارات) نوشته شده توسط «Robin Birn – Patrick Forsyth»


اطلاعات کتاب بازاریابی در انتشارات

موضوع اصلی: زبان شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Robin Birn – Patrick Forsyth

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1997

تعداد صفحه: 171

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780415151337 , 0415151333 , 0415151341

توضیحات کتاب بازاریابی در انتشارات

بازاریابی در انتشارات، اطلاعات عملی فراوانی در مورد استراتژی‌های خلاقانه برای افزایش فروش کتاب در بازار رقابتی و به سرعت در حال تغییر ارائه می‌دهد. این اولین مطالعه جامع در این زمینه است که از زمان پایان قرارداد Net Book منتشر شده است. پاتریک فورسایت، که اکنون یک مشاور بازاریابی است، از تجربه چندین ساله خود در صنعت انتشارات استفاده می کند تا بازاریابی را به طور محکم به جایی که باید باشد بازگرداند: به عنوان بخشی جدایی ناپذیر و یکپارچه از کل فرآیند بازاریابی. بازاریابی در انتشارات راهنمایی های متخصص در مورد عناصر مختلف فرآیند بازاریابی، از جمله مشاوره در مورد گزینه های تبلیغاتی و پست مستقیم، و یک بخش گام به گام در مورد نحوه برقراری تماس فروش موثر می دهد. این شامل یک بحث ارزشمند در مورد ادغام تحقیقات بازار به صورت هوشمند برای شناسایی فرصت های جدید و جایگاه های بازار است. این کتاب همچنین دارای یک فصل معتبر است که اهمیت نشر الکترونیکی را ارزیابی می کند. بازاریابی در انتشارات کاملاً به‌روز، خواندنی ضروری برای کسانی است که در بخش‌های بازاریابی و تحریریه کار می‌کنند و برای دانشجویان مطالعات نشر.


Marketing in Publishing, offers a wealth of practical information on creative strategies to increase book sales in a competitive and rapidly-changing marketplace. It is the first comprehensive study in this area to be published since the ending of the Net Book Agreement. Patrick Forsyth, now a marketing consultant, draws in his many years’ experience of the publishing industry to reinstate marketing firmly where it should be: as an integral and integrated part of the whole marketing process. Marketing in Publishing gives expert guidance on different elements of the marketing process, including advice on promotional and direct mail options, and a step-by-step section on how to make an effective sales call. It includes a valuable discussion of fusing market research intelligently to identify new opportunities and market niches. The book also features an authoritative chapter evaluating the importance of electronic publishing. Completely up-to-date, Marketing in Publishing will be essential reading both for those working in marketing and editorial departments, and for students of publishing studies.

دانلود کتاب «بازاریابی در انتشارات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.