مدیریت

مدیریت برای ذینفعان: بقا، شهرت و موفقیت (مجموعه میزگردهای تجاری موسسه اخلاق شرکتی در اخلاق و رهبری)

Managing for Stakeholders: Survival, Reputation, and Success (The Business Roundtable Institute for Corporate Ethics Series in Ethics and Lead)

دانلود کتاب Managing for Stakeholders: Survival, Reputation, and Success (The Business Roundtable Institute for Corporate Ethics Series in Ethics and Lead) (به فارسی: مدیریت برای ذینفعان: بقا، شهرت و موفقیت (مجموعه میزگردهای تجاری موسسه اخلاق شرکتی در اخلاق و رهبری)) نوشته شده توسط «R. Edward Freeman – Jeffrey S. Harrison – Andrew C. Wicks»


اطلاعات کتاب مدیریت برای ذینفعان: بقا، شهرت و موفقیت (مجموعه میزگردهای تجاری موسسه اخلاق شرکتی در اخلاق و رهبری)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Yale University Press

نویسنده: R. Edward Freeman – Jeffrey S. Harrison – Andrew C. Wicks

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 198

حجم فایل: 1.56 مگابایت

کد کتاب: 030013844X , 9780300138481

توضیحات کتاب مدیریت برای ذینفعان: بقا، شهرت و موفقیت (مجموعه میزگردهای تجاری موسسه اخلاق شرکتی در اخلاق و رهبری)

مدیریت برای ذینفعان: بقا، شهرت و موفقیت، اوج بیست سال تحقیق، مصاحبه و مشاهدات در محل کار، کمک بزرگی به تفکر و عملکرد مدیریت می کند. روش های فعلی تفکر در مورد مدیریت کسب و کار و ذینفعان معمولاً این سؤال را مطرح می کنند که تخصیص ارزش است: چگونه باید بارها و مزایای فعالیت های شرکتی را بین سهامداران توزیع کنیم؟ با این حال، مدیریت برای ذینفعان به رهبران کمک می کند تا ذهنیتی را ایجاد کنند که در عوض این سؤال ایجاد ارزش را می پرسد: چگونه می توانیم تا حد امکان برای همه سهامداران خود ارزش ایجاد کنیم؟ تجارت در مورد نحوه تعامل مشتریان، تامین کنندگان، کارمندان، تامین کنندگان مالی (صاحبان سهام، دارندگان اوراق قرضه، بانک ها و غیره)، جوامع، رسانه ها و مدیران و ایجاد ارزش است. محقق مشهور مدیریت، آر. ادوارد فریمن و همکارانش ده اصل ملموس و هفت تکنیک عملی را برای مدیریت روابط با سهامداران به منظور تضمین بقا، شهرت و موفقیت شرکت تشریح می کنند. «مدیریت برای سهامداران» کتابی انقلابی است که نه تنها نحوه انجام کسب و کار مدیران را تغییر می‌دهد، بلکه نحوه شناسایی و ارزیابی فرصت‌های تجاری را نیز تغییر می‌دهد که در غیر این صورت نامرئی خواهند بود.


Managing for Stakeholders: Survival, Reputation, and Success, the culmination of twenty years of research, interviews, and observations in the workplace, makes a major new contribution to management thinking and practice. Current ways of thinking about business and stakeholder management usually ask the Value Allocation Question: How should we distribute the burdens and benefits of corporate activities among stakeholders? Managing for Stakeholders, however, helps leaders develop a mindset that instead asks the Value Creation Question: How can we create as much value as possible for all of our stakeholders? Business is about how customers, suppliers, employees, financiers (stockholders, bondholders, banks, etc.), communities, the media, and managers interact and create value. World-renowned management scholar R. Edward Freeman and his coauthors outline ten concrete principles and seven practical techniques for managing stakeholder relationships in order to ensure a firm’s survival, reputation, and success. Managing for Stakeholders is a revolutionary book that will change not only how managers do business but also how they recognize and evaluate business opportunities that would otherwise be invisible.

دانلود کتاب «مدیریت برای ذینفعان: بقا، شهرت و موفقیت (مجموعه میزگردهای تجاری موسسه اخلاق شرکتی در اخلاق و رهبری)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید