مدیریت

مالکوم مک دونالد درباره برنامه ریزی بازاریابی: درک برنامه ها و استراتژی بازاریابی

Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy

دانلود کتاب Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy (به فارسی: مالکوم مک دونالد درباره برنامه ریزی بازاریابی: درک برنامه ها و استراتژی بازاریابی) نوشته شده توسط «Malcolm McDonald»


اطلاعات کتاب مالکوم مک دونالد درباره برنامه ریزی بازاریابی: درک برنامه ها و استراتژی بازاریابی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Malcolm McDonald

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 209

حجم فایل: 770 کیلوبایت

کد کتاب: 0749451491 , 9780749451493

توضیحات کتاب مالکوم مک دونالد درباره برنامه ریزی بازاریابی: درک برنامه ها و استراتژی بازاریابی

مالکوم مک دونالد در برنامه ریزی بازاریابی خوانندگان را از طریق تولید یک طرح بازاریابی که برای کار در دنیای واقعی ساخته شده است راهنمایی می کند. این کتاب با تاکید بر عملی بودن، اصول برنامه ریزی بازاریابی و فرآیند بازاریابی استراتژیک را پوشش می دهد. محتوای کلیدی شامل: تعریف بازارها و بخش‌ها، تعیین اهداف و استراتژی‌های بازاریابی، تبلیغات و استراتژی‌های پیشبرد فروش، و استراتژی‌های قیمت و فروش است. سوالات تستی در پایان هر فصل به درک مطلب کمک می کند. این کتاب که توسط یک مرجع در زمینه برنامه های بازاریابی نوشته شده است، برای هر حرفه ای پرمشغله بازاریابی که نیاز به بازبینی کوتاه و دقیق مهارت های برنامه ریزی خود یا یک راهنمای مفید برای قرار دادن برنامه های خود در مسیر درست دارد مفید است.


Malcolm McDonald on Marketing Planning guides readers through the production of a marketing plan made to work in the real world. With the emphasis on practicality, this book covers the essentials of marketing planning and the strategic marketing process. Key content includes: defining markets and segments, setting marketing objectives and strategies, advertising and sales promotion strategies, and price and sales strategies. Test questions at the end of each chapter aid understanding. Written by an authority on marketing plans, this book is useful for any busy marketing professional who needs a short, sharp revision of their planning skills, or a handy guide to put their plans on the right track.

دانلود کتاب «مالکوم مک دونالد درباره برنامه ریزی بازاریابی: درک برنامه ها و استراتژی بازاریابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید