دانلود کتاب Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy (به فارسی: مالکوم مک دونالد درباره برنامه ریزی بازاریابی: درک برنامه ها و استراتژی بازاریابی) نوشته شده توسط «Malcolm McDonald»
اطلاعات کتاب مالکوم مک دونالد درباره برنامه ریزی بازاریابی: درک برنامه ها و استراتژی بازاریابی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Malcolm McDonald
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 209
حجم فایل: 770 کیلوبایت
کد کتاب: 0749451491 , 9780749451493
توضیحات کتاب مالکوم مک دونالد درباره برنامه ریزی بازاریابی: درک برنامه ها و استراتژی بازاریابی
مالکوم مک دونالد در برنامه ریزی بازاریابی خوانندگان را از طریق تولید یک طرح بازاریابی که برای کار در دنیای واقعی ساخته شده است راهنمایی می کند. این کتاب با تاکید بر عملی بودن، اصول برنامه ریزی بازاریابی و فرآیند بازاریابی استراتژیک را پوشش می دهد. محتوای کلیدی شامل: تعریف بازارها و بخشها، تعیین اهداف و استراتژیهای بازاریابی، تبلیغات و استراتژیهای پیشبرد فروش، و استراتژیهای قیمت و فروش است. سوالات تستی در پایان هر فصل به درک مطلب کمک می کند. این کتاب که توسط یک مرجع در زمینه برنامه های بازاریابی نوشته شده است، برای هر حرفه ای پرمشغله بازاریابی که نیاز به بازبینی کوتاه و دقیق مهارت های برنامه ریزی خود یا یک راهنمای مفید برای قرار دادن برنامه های خود در مسیر درست دارد مفید است.
دانلود کتاب «مالکوم مک دونالد درباره برنامه ریزی بازاریابی: درک برنامه ها و استراتژی بازاریابی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.