دانلود کتاب Macromedia Flash MX 2004 Game Programming (به فارسی: برنامه نویسی بازی Macromedia Flash MX 2004) نوشته شده توسط «Craig Murray – Justin Everett-Church»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی Macromedia Flash MX 2004
موضوع اصلی: کامپیوتر – توسعه وب
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Muska & Lipman/Premier-Trade
نویسنده: Craig Murray – Justin Everett-Church
زبان: english
فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 784
حجم فایل: 9.31 مگابایت
کد کتاب: 159200380X , 9781592003808
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی Macromedia Flash MX 2004
اگر به دنبال ابزاری بودهاید که به شما امکان میدهد برنامههای بازی مانند با برنامهنویسی وب ایجاد کنید، تنها نیستید. در نهایت، آن ابزار در دسترس است! Flash MX 2004 یک راه حل برنامه نویسی کامل را ارائه می دهد که می توان از آن برای انجام کارهای بسیار بیشتر از ایجاد وب سایت های جالب استفاده کرد. برنامه نویسی بازی Macromedia Flash MX 2004 به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از این ابزار برنامه نویسی شگفت انگیز نهایت استفاده را ببرید. این مجموعه نکات و تکنیک های فراوانی را برای برنامه نویسان در تمام سطوح ارائه می دهد که می خواهند یاد بگیرند چگونه می توان از فناوری Flash برای ایجاد بازی استفاده کرد. هر فصل یک عنصر کلیدی از برنامه نویسی بازی را مورد بحث قرار می دهد، که از Flash برای ایجاد انواع بازی ها استفاده می کند. تمام زمینه های اصلی توسعه بازی از فیزیک و هوش مصنوعی گرفته تا تشخیص برخورد و وضوح پوشش داده شده است.
دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی Macromedia Flash MX 2004»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.