تجهیزات نظامی

مدیریت لجستیک و استراتژی

Logistics Management & Strategy

دانلود کتاب Logistics Management & Strategy (به فارسی: مدیریت لجستیک و استراتژی) نوشته شده توسط «Alan Harrison – Heather Skipworth – Remko Van Hoek – James Aitken»


اطلاعات کتاب مدیریت لجستیک و استراتژی

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش عالی و تکمیلی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Example Product Manufacturer

نویسنده: Alan Harrison – Heather Skipworth – Remko Van Hoek – James Aitken

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 496

حجم فایل: 6.61 مگابایت

کد کتاب: 1292183683 , 9781292183688

نوبت چاپ: 6

توضیحات کتاب مدیریت لجستیک و استراتژی

از پیشگفتار: این متن یک پایه اروپایی روشن و جذابیت بین‌المللی دارد. در راستای جهانی شدن لجستیک، ما مواردی را از سایر نقاط جهان به جز اروپا – هرچند راه‌حل‌های لجستیک اروپایی متنوع هستند – شامل آفریقای جنوبی، ایالات متحده، ژاپن، چین و استرالیا نیز وارد کرده‌ایم. بر این اساس، ما در بخش اول با نقش استراتژیک لجستیک در زنجیره تامین شروع می کنیم. ما با توضیح دیدگاه خود در مورد “اولویت دادن به مشتری نهایی” دیدگاه بازاریابی را توسعه می دهیم. بخش اول با بررسی مفهوم ارزش و هزینه های لجستیک به پایان می رسد. در بخش دوم، عملیات لجستیک اهرمی را از نظر ابعاد جهانی آنها و مرزهای زمانی مورد بررسی قرار می‌دهیم. بخش دوم با بررسی چالش‌های هماهنگ‌سازی فرآیندهای تولید و خرده‌فروشی، و تأثیر بر تدارکات به‌موقع و زنجیره تأمین چابک ادامه می‌یابد. بخش سوم بررسی هایی است که با هم کار می کنند، اول از نظر یکپارچه سازی زنجیره تامین و دوم از نظر منبع یابی و مدیریت تامین. کتاب ما با قسمت چهارم به پایان می رسد، که در آن چالش آینده لجستیک را بیان می کنیم. این متن برای دانشجویان کارشناسی ارشد در دوره های لجستیک و به عنوان متن همراه برای دوره های یادگیری آزاد مانند مدارک کارشناسی ارشد جهانی و دانشگاه های مجازی در نظر گرفته شده است. همچنین به عنوان یک کتاب درسی مدیریت و به عنوان مطالعه توصیه شده در مورد گزینه های MBA در مدیریت تدارکات و زنجیره تامین جذاب خواهد بود.


From Preface: This text has a clear European foundation and an international appeal. In line with the globalisation of logistics, we have included cases from other parts of the world than Europe – diverse though European logistics solutions are – including South Africa, the United States, Japan, China and Australia. Accordingly, we start in Part One with the strategic role of logistics in the supply chain. We continue by developing the marketing perspective by explaining our view of ‘putting the end-customer first’. Part One finishes by exploring the concept of value and logistics costs. In Part Two, we review leveraging logistics operations in terms of their global dimensions, and of the lead-time frontier. Part Two continues by examining the challenges of coordinating manufacturing and retail processes, and the impact on logistics of just-in-time and the agile supply chain. Part Three reviews working together, first in terms of integrating the supply chain and second in terms of sourcing and supply management. Our book ends with Part Four, in which we outline the logistics future challenge. This text is intended for MSc students on logistics courses, and as an accompanying text for open learning courses such as global MSc degrees and virtual universities. It will also be attractive as a management textbook and as recommended reading on MBA options in logistics and supply chain management.  

دانلود کتاب «مدیریت لجستیک و استراتژی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید