برنامه نويسي

طرح توسعه LibGDX Cross-Platform: چهار بازی مهیج و چند پلتفرمی را با استفاده از LibGDX با پیچیدگی فزاینده توسعه دهید و مفاهیم کلیدی آن را درک کنید.

LibGDX Cross-Platform Development Blueprints: Develop four exciting, cross-platform games using LibGDX with increasing complexity and understand its key concepts

دانلود کتاب LibGDX Cross-Platform Development Blueprints: Develop four exciting, cross-platform games using LibGDX with increasing complexity and understand its key concepts (به فارسی: طرح توسعه LibGDX Cross-Platform: چهار بازی مهیج و چند پلتفرمی را با استفاده از LibGDX با پیچیدگی فزاینده توسعه دهید و مفاهیم کلیدی آن را درک کنید.) نوشته شده توسط «Indraneel Potnis»


اطلاعات کتاب طرح توسعه LibGDX Cross-Platform: چهار بازی مهیج و چند پلتفرمی را با استفاده از LibGDX با پیچیدگی فزاینده توسعه دهید و مفاهیم کلیدی آن را درک کنید.

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Indraneel Potnis

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 316

حجم فایل: 17.34 مگابایت

کد کتاب: 1783982063 , 9781783982066

توضیحات کتاب طرح توسعه LibGDX Cross-Platform: چهار بازی مهیج و چند پلتفرمی را با استفاده از LibGDX با پیچیدگی فزاینده توسعه دهید و مفاهیم کلیدی آن را درک کنید.

LibGDX یک چارچوب بازی متن باز بسیار محبوب برای زبان برنامه نویسی جاوا است. این ویژگی استقرار در چندین پلتفرم با پایه کد یکسان است و بسیار سریع است. تعداد زیاد ویژگی های آن یادگیری و تسلط بر توسعه بازی را بدون دانستن جزئیات سطح پایین بسیار آسان می کند. LibGDX Cross-Platform Development Blueprints مفاهیم توسعه بازی را با استفاده از چارچوب LibGDX در حالی که چهار بازی کامل می سازید به شما آموزش می دهد. با تنظیم محیط شروع می‌کنید، سپس به سراغ مفاهیم پیشرفته‌ای مانند تشخیص برخورد، بهینه‌سازی حافظه و غیره می‌روید. اولین بازی Monty Hall است که در آن نحوه راه اندازی LibGDX و استفاده از گرافیک های ساده را خواهید آموخت. سپس، با توسعه بازی Whack a Mole، با مفاهیمی مانند انیمیشن، صداهای بازی و امتیازدهی بیشتر آشنا خواهید شد. این پایه‌ای را برای بازی Bounce the Ball ایجاد می‌کند، جایی که با مفاهیم پیشرفته‌ای مانند حرکات و برخوردهای مبتنی بر فیزیک آشنا می‌شوید. در نهایت، بازی Dungeon Bob به شما در درک حرکت بازیکن کمک می کند. این راهنما هر آنچه را که برای تسلط بر توسعه بازی با LibGDX نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.


LibGDX is a very popular open source game framework for the Java programming language. It features deployment to multiple platforms with the same code base and it is very fast. Its vast amount of features makes it very easy to learn and master game development without knowing the low-level details. LibGDX Cross-platform Development Blueprints teaches you the concepts of game development using the LibGDX framework as you make four complete games. You’ll start with setting up the environment, then move on to advanced concepts such as collision detection, memory optimization, and more. The first game is Monty Hall, where you’ll learn how to set up LibGDX and use simple graphics. Then, you’ll get to know more about concepts such as animation, game sounds, and scoring by developing a Whack a Mole game. This will set up the base for a Bounce the Ball game, where you’ll get to grips with advanced concepts such as movements and collisions based on physics. Finally, the Dungeon Bob game will help you understand player motion. This guide gives you everything you need to master game development with LibGDX.

دانلود کتاب «طرح توسعه LibGDX Cross-Platform: چهار بازی مهیج و چند پلتفرمی را با استفاده از LibGDX با پیچیدگی فزاینده توسعه دهید و مفاهیم کلیدی آن را درک کنید.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید