برنامه نويسي

طرح های توسعه LibGDX Cross Platform

LibGDX Cross Platform Development Blueprints

دانلود کتاب LibGDX Cross Platform Development Blueprints (به فارسی: طرح های توسعه LibGDX Cross Platform) نوشته شده توسط «Indraneel Potnis»


اطلاعات کتاب طرح های توسعه LibGDX Cross Platform

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Indraneel Potnis

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 316

حجم فایل: 7.09 مگابایت

کد کتاب: 1783982063 , 9781783982066

توضیحات کتاب طرح های توسعه LibGDX Cross Platform

ویژگی های کلیدی

  • یاد بگیرید چگونه با استفاده از چارچوب LibGDX یک بازی کامل از ابتدا بسازید
  • جنبه های مختلف توسعه بازی را کشف کنید، آنها را بهینه کنید و در بازی های خود پیاده سازی کنید
  • این یک راهنمای جامع مملو از مفاهیمی است که به صورت تدریجی پوشش داده شده است

توضیحات کتاب

LibGDX یک چارچوب بازی منبع باز بسیار محبوب برای زبان برنامه نویسی جاوا است. این ویژگی استقرار در چندین پلتفرم با پایه کد یکسان است و بسیار سریع است. تعداد زیادی از ویژگی های آن یادگیری و تسلط بر توسعه بازی را بدون دانستن جزئیات سطح پایین بسیار آسان می کند.

LibGDX Cross-Platform Development Blueprints به شما مفاهیم توسعه بازی را با استفاده از چارچوب LibGDX می آموزد. چهار بازی کامل.

شما با تنظیم محیط شروع می‌کنید، سپس به مفاهیم پیشرفته‌ای مانند تشخیص برخورد، بهینه‌سازی حافظه و غیره می‌پردازید. اولین بازی مونتی هال است که در آن نحوه راه اندازی LibGDX و استفاده از گرافیک های ساده را یاد خواهید گرفت. سپس، با توسعه بازی Whack a Mole، با مفاهیمی مانند انیمیشن، صداهای بازی و امتیازدهی بیشتر آشنا خواهید شد. این پایه‌ای را برای بازی Bounce the Ball ایجاد می‌کند، جایی که با مفاهیم پیشرفته‌ای مانند حرکات و برخوردهای مبتنی بر فیزیک آشنا می‌شوید. در نهایت، بازی Dungeon Bob به شما کمک می کند تا حرکت بازیکن را درک کنید.

این راهنما همه چیزهایی را که برای تسلط بر توسعه بازی با LibGDX نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

آنچه یاد خواهید گرفت

  • تنظیم کنید. محیط توسعه و اجرای یک نوع بازی بسیار ساده
  • با اجرای یک بازی جدید ویژگی های جدیدی مانند حرکت، صداها و تصادفی بودن را پیاده سازی کنید
  • به بازی های خود موسیقی، فیزیک و منوها اضافه کنید.
  • ایجاد یک بازی پلتفرمر را شروع کنید و تکنیک های بهینه سازی را اعمال کنید
  • انجام تشخیص برخورد و مدیریت دارایی های بازی
  • رندر سطوح بازی طراحی شده در ابزار و اضافه کردن دشمنان
  • ایجاد چندین سطح، حرکت دشمن و انتقال سطح در بازی

درباره نویسنده

Indraneel Potnis یک توسعه دهنده تلفن همراه است که در بمبئی او در زمینه های مختلفی از صنعت IT مانند توسعه وب، QA و توسعه اپلیکیشن موبایل کار کرده است.

از دوران کودکی به انجام بازی های رایانه ای علاقه مند بوده و به ساخت آنها علاقه مند شده است. دانشکده. او با یکی از دوستانش در پلتفرم اندروید یک بازی کارتی به نام Mendhicoat ساخت و در فروشگاه Google Play منتشر کرد.

فهرست محتوا

  1. Monty Hall Simulation
  2. Whack-A- Mole
  3. Catch the Ball
  4. Dungeon Bob
  5. استفاده از ویرایشگر نقشه کاشی
  6. طراحی نقشه های کاشی
  7. برخورد شناسایی
  8. کلکسیون ها و دشمنان
  9. دشمن ها و تیراندازی بیشتر
  10. سطوح و جلوه های بیشتر

Key Features

  • Learn how to make a complete game from scratch using the LibGDX framework
  • Discover different aspects of game development, optimize them, and implement them in your games
  • This is a comprehensive guide packed with concepts that are covered in an incremental manner

Book Description

LibGDX is a very popular open source game framework for the Java programming language. It features deployment to multiple platforms with the same code base and it is very fast. Its vast amount of features makes it very easy to learn and master game development without knowing the low-level details.

LibGDX Cross-platform Development Blueprints teaches you the concepts of game development using the LibGDX framework as you make four complete games.

You’ll start with setting up the environment, then move on to advanced concepts such as collision detection, memory optimization, and more. The first game is Monty Hall, where you’ll learn how to set up LibGDX and use simple graphics. Then, you’ll get to know more about concepts such as animation, game sounds, and scoring by developing a Whack a Mole game. This will set up the base for a Bounce the Ball game, where you’ll get to grips with advanced concepts such as movements and collisions based on physics. Finally, the Dungeon Bob game will help you understand player motion.

This guide gives you everything you need to master game development with LibGDX.

What you will learn

  • Set up the development environment and implement a very simple game type
  • Implement new features such as motion, sounds, and randomness by implementing a new game
  • Add music, physics, and menus to your games
  • Start the creation of a platformer game and apply optimisation techniques
  • Perform collision detection and manage the game assets
  • Render game levels designed in the tool and add enemies
  • Create multiple levels, enemy motion, and level transitions in the game

About the Author

Indraneel Potnis is a mobile developer who lives in Mumbai. He has worked in diverse areas of the IT industry, such as web development, QA, and mobile application development.

Since childhood, he has been interested in playing computer games, and he became interested in making them in college. He made a card game called Mendhicoat with a friend on the Android platform and released it on the Google Play store.

Table of Contents

  1. Monty Hall Simulation
  2. Whack-A-Mole
  3. Catch the Ball
  4. Dungeon Bob
  5. Using the Tiled Map Editor
  6. Drawing Tiled Maps
  7. Collision Detection
  8. Collectibles and Enemies
  9. More Enemies and Shooting
  10. More Levels and Effects

دانلود کتاب «طرح های توسعه LibGDX Cross Platform»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید