فیزیک

سخنرانی در تئوری بازی ها برای دانشمندان کامپیوتر

Lectures in game theory for computer scientists

دانلود کتاب Lectures in game theory for computer scientists (به فارسی: سخنرانی در تئوری بازی ها برای دانشمندان کامپیوتر) نوشته شده توسط «Apt K. – Gradel E. (ed.)»


اطلاعات کتاب سخنرانی در تئوری بازی ها برای دانشمندان کامپیوتر

موضوع اصلی: فیزیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CUP

نویسنده: Apt K. – Gradel E. (ed.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 309

حجم فایل: 1.55 مگابایت

کد کتاب: 0521198666 , 9780521198660

توضیحات کتاب سخنرانی در تئوری بازی ها برای دانشمندان کامپیوتر

بازی ها مدل های ریاضی را برای تعامل ارائه می دهند. وظایف متعددی در علوم کامپیوتر را می توان در قالب نظری بازی فرموله کرد. این روش تازه و شهودی تفکر از طریق مسائل پیچیده، سؤالات الگوریتمی زیربنایی را آشکار می کند و روابط بین حوزه های مختلف را روشن می کند. این مجموعه از سخنرانی‌ها، توسط متخصصان این حوزه، مقدمه‌ای عالی برای جنبه‌های مختلف نظریه بازی‌های مرتبط با کاربردهای علوم کامپیوتر است که مربوط به طراحی، ترکیب، تأیید، آزمایش و طراحی سیستم‌های چند عاملی یا توزیع‌شده است. این سخنرانی‌ها که در ابتدا برای یک مدرسه بهار سازمان‌دهی شده توسط برنامه شبکه‌ای GAMES در سال 2009 طراحی شدند، از آن زمان تجدید نظر و گسترش یافته‌اند و از آموزش‌های مربوط به مفاهیم و روش‌های اساسی تا ارائه‌های پیشرفته‌تر موضوعات تحقیقاتی جاری را شامل می‌شوند. این جلد راهنمای ارزشمندی برای تحقیقات جاری در مورد روش های مبتنی بر بازی در علوم کامپیوتر برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد است. همچنین به محققانی که در منطق ریاضی، علوم کامپیوتر و نظریه بازی‌ها کار می‌کنند، علاقه‌مند خواهد بود.


Games provide mathematical models for interaction. Numerous tasks in computer science can be formulated in game-theoretic terms. This fresh and intuitive way of thinking through complex issues reveals underlying algorithmic questions and clarifies the relationships between different domains. This collection of lectures, by specialists in the field, provides an excellent introduction to various aspects of game theory relevant for applications in computer science that concern program design, synthesis, verification, testing and design of multi-agent or distributed systems. Originally devised for a Spring School organised by the GAMES Networking Programme in 2009, these lectures have since been revised and expanded, and range from tutorials concerning fundamental notions and methods to more advanced presentations of current research topics. This volume is a valuable guide to current research on game-based methods in computer science for undergraduate and graduate students. It will also interest researchers working in mathematical logic, computer science and game theory.

دانلود کتاب «سخنرانی در تئوری بازی ها برای دانشمندان کامپیوتر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید