دانلود کتاب Learning Libgdx Game Development (به فارسی: آموزش توسعه بازی Libgdx) نوشته شده توسط «Andreas Oehlke»
اطلاعات کتاب آموزش توسعه بازی Libgdx
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Andreas Oehlke
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 388
حجم فایل: 6.96 مگابایت
کد کتاب: 1782166041 , 9781782166047
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب آموزش توسعه بازی Libgdx
آیا بازیهای شما محدود به یک پلتفرم هستند؟ از راهنمای عملی ما برای libGDX استفاده کنید و خیلی زود بازیهایی را توسعه میدهید که در چندین پلتفرم اجرا میشوند و از افزایش مخاطب و درآمد لذت میبرند.
نمای کلی
- یک بازی چند پلتفرمی libGDX از ابتدا تا انتها ایجاد کنید
- درباره ویژگی های کلیدی libGDX بیاموزید که چرخه های توسعه شما را آسان و تسریع می کند
- کد بازی خود را یک بار بنویسید و با استفاده از libGDX آن را روی پلتفرم های متعددی اجرا کنید
- راهنمای آسان برای دنبال کردن که به شما در توسعه کمک می کند بازیها در libGDX با موفقیت
در جزئیات
توسعه بازی زمینهای از مهارتهای بینرشتهای است که آن را به موضوعی بسیار پیچیده در بسیاری از افراد تبدیل میکند. احترام می گذارد. یک تصمیم که معمولاً باید در ابتدای فرآیند توسعه بازی گرفته شود تا نوع سیستم یا پلتفرم رایانه ای که بازی برای آن توسعه خواهد یافت، تعریف شود. این به طور کلی هیچ مشکلی ایجاد نمی کند، اما به محض اینکه بازی بتواند روی پلتفرم های متعدد اجرا شود، به کابوس توسعه دهندگان تبدیل خواهد شد تا چندین نسخه مجزا از یک بازی را حفظ کنند. اینجاست که چارچوب توسعه بازی چند پلتفرمی libGDX به کمک می آید!
“آموزش توسعه بازی libGDX” یک راهنمای عملی و عملی است که تمام اطلاعاتی را که باید در مورد این بازی بدانید در اختیار شما قرار می دهد. چارچوب libGDX و همچنین توسعه بازی به طور کلی، بنابراین می توانید شروع به توسعه بازی های خود برای چندین پلتفرم کنید. شما به تدریج دانش عمیق تری در مورد هر دو، libGDX و توسعه بازی کسب خواهید کرد، در حالی که در دوازده فصل ساده کار می کنید.
«یادگیری توسعه بازی libGDX» با ایجاد یک چرخه کامل توسعه بازی، شما را در یک چرخه کامل توسعه بازی راهنمایی می کند. بازی نمونه ای که با ویژگی های جدید در چندین فصل گسترش یافته است. این فصل ها به موضوعات خاصی مانند سازماندهی منابع، مدیریت صحنه ها و انتقالات بازی، بازیگران، سیستم منو، استفاده از موتور فیزیک پیشرفته و بسیاری موارد دیگر می پردازند. اگر میخواهید یاد بگیرید که چگونه یک بار کد بازی خود را بنویسید و آن را روی تعداد زیادی اجرا کنید، فصلها با اسکرینشاتها و/یا نمودارها پر شدهاند تا درک را تسهیل کنند.
“آموزش توسعه بازی libGDX” برای شما مناسب است. از پلتفرم هایی که از libGDX استفاده می کنند.
آنچه از این کتاب خواهید آموخت
- درباره libGDX بیاموزید و سیستم خود را برای توسعه بازی چند پلتفرمی آماده کنید
- با ویژگی عالی JVM Code Hot Swapping سرعت بهره وری کلی خود را افزایش دهید
- یک راه اندازی پروژه ایجاد کنید و کد پایه مورد نیاز برای ساخت بازی را آزمایش کنید
- از Scene2D برای ایجاد استفاده کنید و ساختارهای منوی پیچیده را سازماندهی کنید
- از بستهبندی بافت برای ایجاد خودکار اطلسهای بافت استفاده کنید
- آیکون راهانداز پیشفرض را با نماد برنامه خود جایگزین کنید
- مدیریت و پخش کنید فایلهای صوتی و افزودن جلوههای ویژه به یک بازی برای بهبود ظاهر و احساس آن
- ایجاد و استفاده از اطلسهای بافتی برای رندر بهینهشده اسپرایت
رویکرد
یک واضح و ص راهنمای عملی ساخت بازیها در libGDX.
این کتاب برای چه کسی نوشته شده است
این کتاب برای توسعهدهندگان بازیهای Indie و موجود و همچنین آنها عالی است کسانی که می خواهند با استفاده از libGDX توسعه بازی را شروع کنند. دانش بازی جاوا در مورد اصول توسعه بازی توصیه می شود.
Are your games limited to one platform? Use our practical guide to libGDX and before long you’ll be developing games that run across multiple platforms, enjoying an increased audience and revenue.
Overview
- Create a libGDX multi-platform game from start to finish
- Learn about the key features of libGDX that will ease and speed up your development cycles
- Write your game code once and run it on a multitude of platforms using libGDX
- An easy-to-follow guide that will help you develop games in libGDX successfully
In Detail
Game development is a field of interdisciplinary skills, which also makes it a very complex topic in many respects. One decision that usually needs to be made at the beginning of a game development processis to define the kind of computer system or platform the game will be developed for. This does not pose any problems in general but as soon as the game should also be able to run on multiple platforms it will become a developer’s nightmare to maintain several distinct copies of the same game. This is where the libGDX multi-platform game development framework comes to the rescue!
“Learning libGDX Game Development” is a practical, hands-on guide that provides you with all the information you need to know about the libGDX framework as well as game development in general so you can start developing your own games for multiple platforms. You will gradually acquire deeper knowledge of both, libGDX and game development while you work through twelve easy-to-follow chapters.
“Learning libGDX Game Development” will walk you through a complete game development cycle by creating an example game that is extended with new features over several chapters. These chapters handle specific topics such as organizing resources, managing game scenes and transitions, actors, a menu system, using an advanced physics engine and many more. The chapters are filled with screenshots and/or diagrams to facilitate comprehension.
“Learning libGDX Game Development” is the book for you if you want to learn how to write your game code once and run it on a multitude of platforms using libGDX.
What you will learn from this book
- Learn about libGDX and prepare your system for multi-platform game development
- Speed up your overall productivity with the awesome JVM Code Hot Swapping feature
- Create a project setup and test the base code required for game building
- Use Scene2D to create and organize complex menu structures
- Use the texture packer to automate the creation of texture atlases
- Replace the default launcher icon with your own app icon
- Manage and play audio files and add special effects to a game to improve its look and feel
- Create and use texture atlases for optimized sprite rendering
Approach
A clear and practical guide to building games in libGDX.
Who this book is written for
This book is great for Indie and existing game developers, as well as those who want to get started with game development using libGDX. Java game knowledge of game development basics is recommended.
دانلود کتاب «آموزش توسعه بازی Libgdx»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.