برنامه نويسي

آموزش برنامه نویسی بازی های کامپیوتری با DirectX 7.0

Learn Computer Game Programming with DirectX 7.0

دانلود کتاب Learn Computer Game Programming with DirectX 7.0 (به فارسی: آموزش برنامه نویسی بازی های کامپیوتری با DirectX 7.0) نوشته شده توسط «Ian Parberry»


اطلاعات کتاب آموزش برنامه نویسی بازی های کامپیوتری با DirectX 7.0

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Publishing Inc.

نویسنده: Ian Parberry

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 500 / 588

حجم فایل: 6.71 مگابایت

کد کتاب: 0585427704 , 9781556227417

توضیحات کتاب آموزش برنامه نویسی بازی های کامپیوتری با DirectX 7.0

یکی دیگر از موارد افزودنی به کتابخانه توسعه‌دهنده بازی Wordware، آموزش برنامه‌نویسی بازی‌های رایانه‌ای با DirectX 7.0، پایه‌های برنامه‌نویسی بازی‌های رایانه‌ای را با استفاده از نرم‌افزار DirectX 7.0 مایکروسافت در اختیار برنامه‌نویسان مبتدی قرار می‌دهد. پروفسور علوم کامپیوتر، ایان پاربری، ساخت یک نسخه ی نمایشی بازی را در 14 مرحله آسان با استفاده از DirectDraw، DirectSound، API ویندوز، و رجیستری ویندوز، از جمله توضیح دقیق کد C++ برنامه، شرح می دهد.

با این کتاب، یاد بگیرید که چگونه:

یک سطح اولیه در DirectDraw ایجاد کنید و یک تصویر پس زمینه را نمایش دهید. برای ایجاد انتقال صاف بین فریم ها، ورق زدن صفحه را پیاده سازی کنید. تنظیم سرعت انیمیشن با استفاده از کلاس تایمر. انیمیشن اسپرایت خود را با استفاده از برش و برش شفاف تقویت کنید. هوش مصنوعی را با استفاده از تایمرها و مولدهای اعداد شبه تصادفی شبیه سازی کنید. یک پوسته بازی را دور موتور بازی خود بپیچید. DirectSound را برای پخش و میکس صداها تنظیم کنید. ورودی کاربر را از طریق ماوس، دکمه ها یا جوی استیک مدیریت کنید.


Another addition to the Wordware Game Developer’s Library, Learn Computer Game Programming with DirectX 7.0 provides beginning programmers with the foundations of computer game programming using Microsoft’s DirectX 7.0 software. Computer science professor Ian Parberry details the construction of a game demo in 14 easy stages using DirectDraw, DirectSound, the Windows API, and the Windows registry, including a detailed explanation of the program’s C++ code.

With this book, learn how to:

Create a primary surface in DirectDraw and display a background image. Implement page flipping to produce smooth transitions between frames. Rgulate animation speed using the timer class. Enhance your sprite animation using clipping and transparent blitting. Simulate AI using timers and pseudorandom number generators. Wrap a game shell around your game engine. Set up DirectSound for playing and mixing sounds. Manage user input from the mouse, buttons, or joystick.

دانلود کتاب «آموزش برنامه نویسی بازی های کامپیوتری با DirectX 7.0»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید