کامپیوترها

قوانین UX: اصول طراحی برای محصولات متقاعد کننده و اخلاقی

Laws of UX: Design Principles for Persuasive and Ethical Products

دانلود کتاب Laws of UX: Design Principles for Persuasive and Ethical Products (به فارسی: قوانین UX: اصول طراحی برای محصولات متقاعد کننده و اخلاقی) نوشته شده توسط «Jon Yablonski»


اطلاعات کتاب قوانین UX: اصول طراحی برای محصولات متقاعد کننده و اخلاقی

موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: O’Reilly Media

نویسنده: Jon Yablonski

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 137 / 153

حجم فایل: 20.66 مگابایت

کد کتاب: 149205531X , 9781492055310

توضیحات کتاب قوانین UX: اصول طراحی برای محصولات متقاعد کننده و اخلاقی

درک روانشناسی – به ویژه روانشناسی در پس نحوه رفتار و تعامل کاربران با رابط های دیجیتال – شاید تنها با ارزش ترین مهارت غیر طراحی یک طراح باشد. ظریف‌ترین طراحی ممکن است شکست بخورد اگر کاربران را مجبور کند که به جای کار کردن در “طرح‌نامه” نحوه درک و پردازش انسان از دنیای اطراف خود، با طرح مطابقت داشته باشند.

این راهنمای عملی نحوه عملکرد شما را توضیح می‌دهد. می تواند اصول کلیدی در روانشناسی را برای ساخت محصولات و تجربیاتی که بیشتر شهودی و انسان محور هستند به کار گیرند. نویسنده Jon Yablonski برنامه‌ها و تجربیات آشنا را تجزیه می‌کند تا نمونه‌های واضحی از این که چگونه طراحان UX می‌توانند تجربه‌هایی ایجاد کنند که با نحوه درک و پردازش کاربران رابط‌های دیجیتال سازگار است، ارائه دهد.

می‌آموزید:

• طراحی زیباشناختی چگونه پاسخ های مثبت ایجاد می کند

• اصول روانشناسی که برای طراحان مفیدتر است

• این اصول روانشناسی چگونه با اکتشافی UX ارتباط دارند

• مدل های پیش بینی شامل قانون فیتس، قانون جاکوب و قانون هیک

• مفاهیم اخلاقی استفاده از روانشناسی در طراحی

• چارچوبی برای به کارگیری این اصول

Jon Yablonski یک طراح، سخنران، نویسنده و خالق دیجیتال چند رشته ای مستقر در دیترویت است. اشتیاق او در تلاقی طراحی تجربه کاربر و توسعه وب ظاهری نهفته است، و او اغلب این دو رشته را در یک رویکرد ترکیبی برای حل مسائل دیجیتال ادغام می کند.


An understanding of psychology—specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces—is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. The most elegant design can fail if it forces users to conform to the design rather than working within the “blueprint” of how humans perceive and process the world around them.

This practical guide explains how you can apply key principles in psychology to build products and experiences that are more intuitive and human-centered. Author Jon Yablonski deconstructs familiar apps and experiences to provide clear examples of how UX designers can build experiences that adapt to how users perceive and process digital interfaces.

You’ll learn:

• How aesthetically pleasing design creates positive responses

• The principles from psychology most useful for designers

• How these psychology principles relate to UX heuristics

• Predictive models including Fitts’s law, Jakob’s law, and Hick’s law

• Ethical implications of using psychology in design

• A framework for applying these principles

Jon Yablonski is a multidisciplinary designer, speaker, writer, and digital creator based in Detroit. His passion lies at the intersection of user experience design and frontend web development, and he often merges these two disciplines into a hybrid approach for digital problem-solving.

دانلود کتاب «قوانین UX: اصول طراحی برای محصولات متقاعد کننده و اخلاقی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید