تجارت

این مشتری است، احمق!: 34 تماس بیدارباش برای کمک به شما در حفظ مشتری مداری

It's the Customer, Stupid!: 34 Wake-up Calls to Help You Stay Client-Focused

دانلود کتاب It’s the Customer, Stupid!: 34 Wake-up Calls to Help You Stay Client-Focused (به فارسی: این مشتری است، احمق!: 34 تماس بیدارباش برای کمک به شما در حفظ مشتری مداری) نوشته شده توسط «Michael A Aun – Michale Aun – Jeffrey Gitomer»


اطلاعات کتاب این مشتری است، احمق!: 34 تماس بیدارباش برای کمک به شما در حفظ مشتری مداری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: John Wiley & Sons

نویسنده: Michael A Aun – Michale Aun – Jeffrey Gitomer

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 254

حجم فایل: 1.80 مگابایت

کد کتاب: 1118001281 , 9781118001288

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب این مشتری است، احمق!: 34 تماس بیدارباش برای کمک به شما در حفظ مشتری مداری

بی رحمانه روی آنچه برای مشتریان مناسب است تمرکز کنید، نه آنچه برای شما مناسب است. با این حال، نود و پنج درصد اگر نیازها و مشکلاتشان برطرف شود، دوباره به مشتریان وفادار تبدیل خواهند شد. سخنران و فروشنده، مایکل آن، این رازها و بسیاری دیگر را در کتاب «مشتری، احمق!»، راهنمای رشد هر کسب و کاری با به دست آوردن مشتریان جدید، به اشتراک می گذارد. و مهمتر از آن، با راضی نگه داشتن آنهایی که دارید و برای بیشتر برگردید. این کتاب سرگرم‌کننده، افسانه‌های رایج در مورد فروش و رضایت مشتری را توضیح می‌دهد، با این واقعیت شروع می‌شود که بیشتر کسب‌وکارها فکر می‌کنند مشتری محور هستند، اما اینطور نیستند. قدم‌های اثبات شده‌ای را برای قرار دادن مشتری خود در مرکز توجه کنید. کاری که انجام می دهید کسب و کار خود را از رقبا با درک این اصل متمایز کنید که فروش خوب، خدمات خوبی است. اقدامات کلیدی را نشان می دهد که رویکرد کسب و کار شما را متزلزل می کند. مشتریان شما را به خاطر آنها دوست خواهند داشت و شما تأثیر آن بر فروش را دوست خواهید داشت!


Ruthlessly focus on what’s convenient for customers, not what’s convenient for youNinety percent of dissatisfied clients will take their business elsewhere and never tell you why. However, ninety-five percent will become loyal customers again if their needs and problems are addressed and remedied.Speaker and salesperson Michael Aun shares these secrets and many more in It’s the Customer, Stupid!, a guide to growing any business by gaining new customers, and, more importantly, by keeping the ones you have happy and coming back for more. This fun-to-read book explains common myths about sales and customer satisfaction, starting with the fact that most businesses think they’re customer-centric, but they just aren’t.Get proven steps to REALLY put your customer at the center of what you doDistinguish your business from the competition by understanding the principle that good sales ARE good serviceAuthor received the Toastmasters “World Championship of Public Speaking” award and is also a full-time businessman practicing what he preaches dailyIt’s the Customer, Stupid! reveals key actions that will shake up your business approach. Your customers will love you for them, and you’ll love the effect on sales!

دانلود کتاب «این مشتری است، احمق!: 34 تماس بیدارباش برای کمک به شما در حفظ مشتری مداری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید