دانلود کتاب Isometric Game Programming with DirectX 7.0 (به فارسی: برنامه نویسی بازی ایزومتریک با DirectX 7.0) نوشته شده توسط «Andre LaMothe»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی ایزومتریک با DirectX 7.0
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Prima Tech
نویسنده: Andre LaMothe
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 752
حجم فایل: 19.84 مگابایت
کد کتاب: 0761530894 , 9780761530893
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی ایزومتریک با DirectX 7.0
برنامه نویسی بازی ایزومتریک جایگزینی برای برنامه نویسی سه بعدی است که بسیار فشرده تر از ریاضی است. با این حال، بازی های ایزومتریک اغلب می توانند به همان سطح زیبایی گرافیکی بازی های سه بعدی دست یابند. توسعه بازی ایزومتریک برای بازی های استراتژی زمان واقعی شبیه به Sim City 3000، Caesars III و Age of Empires عالی است. برنامه نویسی بازی ایزومتریک با DirectX 7.0 یک کتاب جامع است که برای هر توسعه دهنده جدی بازی و همچنین هر یک از 250000 علاقه مند بازی در سراسر جهان ایده آل است. خوانندگان اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه ایجاد و توسعه بازی ها با استفاده از تصاویر شش ضلعی پیدا خواهند کرد. این کتاب برای توسعه دهندگان بازی که در برنامه نویسی تازه کار نیستند، اما احتمالاً تازه وارد DirectX هستند بسیار مفید خواهد بود. سردبیر سری آندره لاموث مقالات متعددی را در مجله منتشر کرده است و با بیش از شش عنوان برنامهنویسی بازی و گرافیک سه بعدی، یک نویسنده بینالمللی پرفروش است. او بیش از بیست سال است که در صنعت محاسبات فعال بوده و در طی آن یکی از اولین بازی های واقعیت مجازی تجاری موجود در جهان به نام CyberGate را ایجاد کرده است. آندره همچنین بنیانگذار و مدیر عامل Xtreme Games LLC است.
دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی ایزومتریک با DirectX 7.0»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.