برنامه نويسي

برنامه نویسی بازی ایزومتریک با DirectX 7.0

Isometric Game Programming with DirectX 7.0

دانلود کتاب Isometric Game Programming with DirectX 7.0 (به فارسی: برنامه نویسی بازی ایزومتریک با DirectX 7.0) نوشته شده توسط «Andre LaMothe»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی ایزومتریک با DirectX 7.0

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Prima Tech

نویسنده: Andre LaMothe

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 752

حجم فایل: 19.84 مگابایت

کد کتاب: 0761530894 , 9780761530893

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی ایزومتریک با DirectX 7.0

برنامه نویسی بازی ایزومتریک جایگزینی برای برنامه نویسی سه بعدی است که بسیار فشرده تر از ریاضی است. با این حال، بازی های ایزومتریک اغلب می توانند به همان سطح زیبایی گرافیکی بازی های سه بعدی دست یابند. توسعه بازی ایزومتریک برای بازی های استراتژی زمان واقعی شبیه به Sim City 3000، Caesars III و Age of Empires عالی است. برنامه نویسی بازی ایزومتریک با DirectX 7.0 یک کتاب جامع است که برای هر توسعه دهنده جدی بازی و همچنین هر یک از 250000 علاقه مند بازی در سراسر جهان ایده آل است. خوانندگان اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه ایجاد و توسعه بازی ها با استفاده از تصاویر شش ضلعی پیدا خواهند کرد. این کتاب برای توسعه دهندگان بازی که در برنامه نویسی تازه کار نیستند، اما احتمالاً تازه وارد DirectX هستند بسیار مفید خواهد بود. سردبیر سری آندره لاموث مقالات متعددی را در مجله منتشر کرده است و با بیش از شش عنوان برنامه‌نویسی بازی و گرافیک سه بعدی، یک نویسنده بین‌المللی پرفروش است. او بیش از بیست سال است که در صنعت محاسبات فعال بوده و در طی آن یکی از اولین بازی های واقعیت مجازی تجاری موجود در جهان به نام CyberGate را ایجاد کرده است. آندره همچنین بنیانگذار و مدیر عامل Xtreme Games LLC است.


Isometric game programming is an alternative to 3D programming, which is much more math intensive. However, isometric games often can achieve the same level of graphical aesthetics as 3D games. Isometric game development is great for real-time strategy games similar to Sim City 3000, Caesars III, and Age of Empires. Isometric Game Programming with DirectX 7.0 is a comprehensive book that is ideal for any serious game developer as well as any of the 250,000 game hobbyists worldwide. Readers will find valuable information on how to create and develop games using hexagonal images. This book will be most useful to game developers who are not new to programming, but are possibly new to DirectX. Series editor André LaMothe has published numerous magazine articles and is an international best-selling author with over six game programming and 3D graphics titles to his credit. He has been active in the computing industry for more than twenty years, during which he created one of the world’s first commercially available virtual reality games, CyberGate. André is also the founder and CEO of Xtreme Games LLC.

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی ایزومتریک با DirectX 7.0»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید