مهندسی

مقدمه ای بر فیزیک بازی با Box2D

Introduction to game physics with Box2D

دانلود کتاب Introduction to game physics with Box2D (به فارسی: مقدمه ای بر فیزیک بازی با Box2D) نوشته شده توسط «Ian Parberry»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر فیزیک بازی با Box2D

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Ian Parberry

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 275 / 272

حجم فایل: 4.35 مگابایت

کد کتاب: 1466565772 , 9781466565777

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مقدمه ای بر فیزیک بازی با Box2D

کتاب مقدمه ای بر فیزیک بازی با Box2D که توسط یکی از پیشگامان توسعه بازی در دانشگاه نوشته شده است، تئوری و عمل فیزیک بازی های دو بعدی را به سبکی آرام و سرگرم کننده و در عین حال آموزشی پوشش می دهد. این یک درمان منسجم از موضوعات و کدهای مربوط به برنامه نویسی فیزیک بازی های ویدئویی دو بعدی را ارائه می دهد.
با تمرکز بر نوشتن کدهای فیزیک بازی ابتدایی، نیمه اول کتاب به شما کمک می کند تا چالش های فیزیک بازی های برنامه نویسی را از ابتدا، بدون کتابخانه یا کمک خارجی درک کنید. این پایه ریاضی فیزیک بازی ها را بررسی می کند و نحوه استفاده از آن را در عمل از طریق مثال های کدگذاری نشان می دهد. نیمه دوم کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از Box2D، یک موتور فیزیک بازی های 2 بعدی منبع باز محبوب استفاده کنید. یک وب‌سایت همراه، مطالب تکمیلی از جمله کد منبع و ویدیوها را ارائه می‌کند.
این کتاب به شما کمک می کند تا از طریق ارائه تئوری و کاربردهای فیزیک بازی های دو بعدی، به یک برنامه نویس فیزیک بازی های دوبعدی تبدیل شوید. پس از مطالعه کتاب و آزمایش نمونه کد، اصول فیزیک بازی های دو بعدی را درک خواهید کرد و نحوه استفاده از Box2D را برای ساخت یک بازی مبتنی بر فیزیک دو بعدی خواهید دانست.


Written by a pioneer of game development in academia, Introduction to Game Physics with Box2D covers the theory and practice of 2D game physics in a relaxed and entertaining yet instructional style. It offers a cohesive treatment of the topics and code involved in programming the physics for 2D video games.
Focusing on writing elementary game physics code, the first half of the book helps you grasp the challenges of programming game physics from scratch, without libraries or outside help. It examines the mathematical foundation of game physics and illustrates how it is applied in practice through coding examples. The second half of the book shows you how to use Box2D, a popular open source 2D game physics engine. A companion website provides supplementary material, including source code and videos.
This book helps you become a capable 2D game physics programmer through its presentation of both the theory and applications of 2D game physics. After reading the book and experimenting with the code samples, you will understand the basics of 2D game physics and know how to use Box2D to make a 2D physics-based game.

دانلود کتاب «مقدمه ای بر فیزیک بازی با Box2D»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید