دانلود کتاب Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12 (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 12) نوشته شده توسط «Frank D. Luna»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 12
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Mercury Learning & Information
نویسنده: Frank D. Luna
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 900 / 859
حجم فایل: 19.38 مگابایت
کد کتاب: 1942270062 , 9781942270065
توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 12
این کتاب پرفروش بهروزرسانی، مقدمهای بر برنامهنویسی گرافیکهای رایانهای تعاملی با تأکید بر توسعه بازی با استفاده از DirectX 12 ارائه میکند. این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم میشود: ابزارهای اساسی ریاضی، وظایف اساسی در Direct3D، و تکنیکها و جلوههای ویژه. این نشان می دهد که چگونه می توان از ویژگی های جدید Direct12 مانند لیست های دستورات، اشیاء وضعیت خط لوله، پشته ها و جداول توصیف کننده، و مدیریت منابع صریح برای کاهش سربار CPU و افزایش مقیاس پذیری در چندین هسته CPU استفاده کرد. این کتاب جلوههای ویژه و تکنیکهای مدرنی مانند تسریع سختافزار، نوشتن سایهزنان محاسباتی، انسداد محیط، بازتابها، نقشهبرداری عادی و جابهجایی، رندر سایه و انیمیشن شخصیتها را پوشش میدهد. شامل یک DVD همراه با کد و شکل است.
ویژگی ها:
– مقدمه ای بر برنامه نویسی گرافیک های کامپیوتری تعاملی با تاکید بر توسعه بازی با استفاده از DirectX 12
– از ویژگی های جدید Direct3D 12 برای کاهش سربار CPU و استفاده از چندین هسته CPU استفاده می کند
– حاوی توضیحات مفصلی در مورد جلوه های محبوب بازی بیدرنگ
است
– شامل یک DVD با کد منبع و تمام تصاویر (از جمله 4 رنگ) از کتاب
– تکنیک های رندر پیشرفته مانند انسداد محیط، انعکاس بلادرنگ، نگاشت عادی و جابجایی، رندر سایه، برنامه نویسی شیدر هندسه و انیمیشن کاراکتر را بیاموزید.
– بررسی ریاضیات و اصول رندر سه بعدی مانند نورپردازی، بافت، ترکیب و شابلون را پوشش می دهد
– از تمرینات پایان فصل برای تست درک و ارائه تجربه با DirectX 12 استفاده کنید
FEATURES:
– Provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 12
– Uses new Direct3D 12 features to reduce CPU overhead and take advantage of multiple CPU cores
– Contains detailed explanations of popular real-time game effects
– Includes a DVD with source code and all the images (including 4-color) from the book
– Learn advance rendering techniques such as ambient occlusion, real-time reflections, normal and displacement mapping, shadow rendering, programming the geometry shader, and character animation
– Covers a mathematics review and 3D rendering fundamentals such as lighting, texturing, blending and stenciling
– Use the end-of-chapter exercises to test understanding and provide experience with DirectX 12
دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 12»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.