بازاریابی: تبلیغات

استراتژی بازاریابی بین‌المللی: تأثیر کشور مبدا بر تصمیم‌گیری در عمل

International Marketing Strategy: The Country Of Origin Effect On Decision-Making In Practice

دانلود کتاب International Marketing Strategy: The Country Of Origin Effect On Decision-Making In Practice (به فارسی: استراتژی بازاریابی بین‌المللی: تأثیر کشور مبدا بر تصمیم‌گیری در عمل) نوشته شده توسط «Giovanna Pegan – Donata Vianelli – Patrizia De Luca»


اطلاعات کتاب استراتژی بازاریابی بین‌المللی: تأثیر کشور مبدا بر تصمیم‌گیری در عمل

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Giovanna Pegan – Donata Vianelli – Patrizia De Luca

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 195

حجم فایل: 3.95 مگابایت

کد کتاب: 3030335887 , 9783030335885

توضیحات کتاب استراتژی بازاریابی بین‌المللی: تأثیر کشور مبدا بر تصمیم‌گیری در عمل

مصرف کنندگان در اکثر نقاط جهان اکنون به محصولاتی فراتر از محصولات ارائه شده در کشورها و فرهنگ هایشان دسترسی جهانی دارند. این فضای جدید برای مقایسه تعریف شده توسط جهانی شدن می تواند منجر به رفتارهای خرید بسیار متفاوتی شود، از جمله رفتارهایی که تحت تأثیر «کشور مبدا» قرار دارند. این کتاب به بررسی این تأثیر، یکی از بحث برانگیزترین زمینه های ادبیات مصرفی، از دیدگاه شرکت می پردازد. به ویژه، ارتباط استراتژیک کشور مبدا را در ایجاد و استفاده از ارزش در بازارهای خارجی نشان می دهد. همچنین چالش های مرتبط با استفاده از ارزش کشور مبدا را با در نظر گرفتن حالت های مختلف ورود و کانال های بازاریابی بین المللی برطرف می کند. علاوه بر این، نقش واردکنندگان بین‌المللی و استراتژی‌های مجموعه خرده‌فروشان بین‌المللی را از نظر ایجاد ارزش در بازارهای خارجی در نظر می‌گیرد. این کتاب با ترکیب تئوری و عمل، دیدگاه‌های مختلف شرکت و مصاحبه با واردکنندگان و خرده‌فروشان را نشان می‌دهد.


Consumers in most parts of the world now have global access to products beyond those offered in their countries and cultures. This new space for comparison defined by globalization can result in very different purchasing behaviors, including those influenced by the ‘country of origin’. This book investigates this effect, one of the most controversial fields of consumer literature, from a company perspective. In particular, it demonstrates the strategic relevance of the country of origin in creating and making use of the value in foreign markets. It also addresses the challenges connected with utilizing the value of the country of origin by considering different entry modes and international marketing channels. Further, it considers the role of international importers and international retailers’ assortment strategies in terms of value creation in foreign markets. Combining theory and practice, the book features diverse company perspectives and interviews with importers and retailers.

دانلود کتاب «استراتژی بازاریابی بین‌المللی: تأثیر کشور مبدا بر تصمیم‌گیری در عمل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید