دانلود کتاب International Marketing Strategy: The Country Of Origin Effect On Decision-Making In Practice (به فارسی: استراتژی بازاریابی بینالمللی: تأثیر کشور مبدا بر تصمیمگیری در عمل) نوشته شده توسط «Giovanna Pegan – Donata Vianelli – Patrizia De Luca»
اطلاعات کتاب استراتژی بازاریابی بینالمللی: تأثیر کشور مبدا بر تصمیمگیری در عمل
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Giovanna Pegan – Donata Vianelli – Patrizia De Luca
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 195
حجم فایل: 3.95 مگابایت
کد کتاب: 3030335887 , 9783030335885
توضیحات کتاب استراتژی بازاریابی بینالمللی: تأثیر کشور مبدا بر تصمیمگیری در عمل
مصرف کنندگان در اکثر نقاط جهان اکنون به محصولاتی فراتر از محصولات ارائه شده در کشورها و فرهنگ هایشان دسترسی جهانی دارند. این فضای جدید برای مقایسه تعریف شده توسط جهانی شدن می تواند منجر به رفتارهای خرید بسیار متفاوتی شود، از جمله رفتارهایی که تحت تأثیر «کشور مبدا» قرار دارند. این کتاب به بررسی این تأثیر، یکی از بحث برانگیزترین زمینه های ادبیات مصرفی، از دیدگاه شرکت می پردازد. به ویژه، ارتباط استراتژیک کشور مبدا را در ایجاد و استفاده از ارزش در بازارهای خارجی نشان می دهد. همچنین چالش های مرتبط با استفاده از ارزش کشور مبدا را با در نظر گرفتن حالت های مختلف ورود و کانال های بازاریابی بین المللی برطرف می کند. علاوه بر این، نقش واردکنندگان بینالمللی و استراتژیهای مجموعه خردهفروشان بینالمللی را از نظر ایجاد ارزش در بازارهای خارجی در نظر میگیرد. این کتاب با ترکیب تئوری و عمل، دیدگاههای مختلف شرکت و مصاحبه با واردکنندگان و خردهفروشان را نشان میدهد.
دانلود کتاب «استراتژی بازاریابی بینالمللی: تأثیر کشور مبدا بر تصمیمگیری در عمل»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.