دانلود کتاب Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation: 5th International Conference, ArtsIT 2016, and First International Conference, DLI 2016, Esbjerg, Denmark, May 2–3, 2016, Proceedings (به فارسی: تعامل، ایجاد بازی، طراحی، یادگیری و نوآوری: پنجمین کنفرانس بین المللی، ArtsIT 2016، و اولین کنفرانس بین المللی، DLI 2016، Esbjerg، دانمارک، 2-3 مه 2016، مجموعه مقالات) نوشته شده توسط «Anthony L. Brooks – Eva Brooks (eds.)»
اطلاعات کتاب تعامل، ایجاد بازی، طراحی، یادگیری و نوآوری: پنجمین کنفرانس بین المللی، ArtsIT 2016، و اولین کنفرانس بین المللی، DLI 2016، Esbjerg، دانمارک، 2-3 مه 2016، مجموعه مقالات
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Anthony L. Brooks – Eva Brooks (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 334
حجم فایل: 32.60 مگابایت
کد کتاب: 331955834X , 9783319558349
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تعامل، ایجاد بازی، طراحی، یادگیری و نوآوری: پنجمین کنفرانس بین المللی، ArtsIT 2016، و اولین کنفرانس بین المللی، DLI 2016، Esbjerg، دانمارک، 2-3 مه 2016، مجموعه مقالات
این کتاب مجموعه مقالات دو کنفرانس است: پنجمین کنفرانس بین المللی ArtsIT، تعامل و ایجاد بازی (ArtsIT 2016) و اولین کنفرانس بین المللی طراحی، یادگیری و نوآوری (DLI 2016). ArtsIT منعکس کننده روندها در زمینه در حال گسترش هنر دیجیتال، هنر تعاملی، و اینکه چگونه ایجاد بازی یک شکل هنری در نظر گرفته می شود، است. این تصمیم گرفته شد که عنوان ArtsIT را تقویت کند تا در آینده به عنوان “کنفرانس بین المللی تعامل، ایجاد بازی، طراحی، یادگیری و نوآوری” شناخته شود.
این رویداد در ماه می 2016 در Esbjerg، دانمارک میزبانی شد و مورد توجه قرار گرفت. 76 مقاله ارسالی که از بین آنها 34 مقاله کامل برای چاپ در این کتاب انتخاب شد. این مقالات، انجمنی برای انتشار نتایج تحقیقاتی پیشرو در زمینه هنر، طراحی و فناوری است.
This book constitutes the proceedings of two conferences: The 5th International Conference on ArtsIT, Interactivity and Game Creation (ArtsIT 2016) and the First International Conference on Design, Learning and Innovation (DLI 2016). ArtsIT is reflecting trends in the expanding field of digital art, interactive art, and how game creation is considered an art form. The decision was made to augment the title of ArtsIT to be in future known as “The International Conference on Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation”.
The event was hosted in Esbjerg, Denmark in May 2016 and attracted 76 submissions from which 34 full papers were selected for publication in this book. The papers represent a forum for the dissemination of cutting-edge research results in the area of arts, design and technology.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.