مهندسی

ابزارهای نوآورانه برای ائتلاف های تجاری در کاربردهای B2B: چگونه مذاکره، حراج و نظریه بازی می توانند از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در کسب و کار الکترونیکی حمایت کنند.

Innovative Tools for Business Coalitions in B2B Applications: How Negotiation, Auction and Game Theory Can Support Small- and Medium-sized Business in E-business

دانلود کتاب Innovative Tools for Business Coalitions in B2B Applications: How Negotiation, Auction and Game Theory Can Support Small- and Medium-sized Business in E-business (به فارسی: ابزارهای نوآورانه برای ائتلاف های تجاری در کاربردهای B2B: چگونه مذاکره، حراج و نظریه بازی می توانند از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در کسب و کار الکترونیکی حمایت کنند.) نوشته شده توسط «Pierluigi Argoneto – Paolo Renna (auth.)»


اطلاعات کتاب ابزارهای نوآورانه برای ائتلاف های تجاری در کاربردهای B2B: چگونه مذاکره، حراج و نظریه بازی می توانند از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در کسب و کار الکترونیکی حمایت کنند.

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag London

نویسنده: Pierluigi Argoneto – Paolo Renna (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 160 / 171

حجم فایل: 3.27 مگابایت

کد کتاب: 0857297074 , 9780857297075

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ابزارهای نوآورانه برای ائتلاف های تجاری در کاربردهای B2B: چگونه مذاکره، حراج و نظریه بازی می توانند از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در کسب و کار الکترونیکی حمایت کنند.

صنایع تولیدی با چالش تغییر عملیات خود از فلسفه ادغام کارخانه سنتی به فلسفه کارخانه الکترونیک مبتنی بر زنجیره تامین و تبدیل تمرکز شرکت ها از کارخانه محلی به جهانی مواجه است. شرکت و تجارت. ابزارهای نوآورانه برای ائتلاف های تجاری در برنامه های کاربردی B2B مجموعه ای از متدولوژی های نوآورانه را ارائه می دهد که می تواند برای رویارویی با تمام مسائلی که از تعامل مشتریان و تامین کنندگان در یک محیط بازار الکترونیکی ناشی می شود استفاده شود.

اولین روش مورد بحث معماری چند عاملی است و این اساس یک محیط شبیه سازی را تشکیل می دهد که به منظور آزمایش مدل های پیشنهادی توسعه یافته است. دومی مربوط به مدل چانه زنی مبتنی بر مکانیسم مذاکره است و سومی بر برنامه ریزی تولید برای حمایت از عوامل در مرحله چانه زنی متمرکز است. چهارم امکان ائتلاف بین تامین کنندگان و نویسندگان ارائه یک انتخاب از دو رویکرد متفاوت است. یکی استفاده از تعادل نش برای انتخاب اعضای ائتلاف بالقوه فروشندگان است، در حالی که دیگری یک رویکرد متمرکز با مکانیسم اشتراک سود مبتنی بر ارزش شپلی است. همه رویکردهای نوآورانه گزارش شده درابزارهای نوآورانه برای ائتلاف های تجاری در برنامه های کاربردی B2B از نظر آماری در شرایط مختلف بازار آزمایش شده اند.

روش ها، رویکردها و نتایج ارائه شده در ابزارهای نوآورانه ارائه شده است. برای ائتلاف های تجاری در برنامه های کاربردی B2B برای دانشجویان دکترا، مدیران عملیات و محققان مدیریت زنجیره تامین که خدمات ارزش افزوده را برای یک بازار الکترونیک در محیط کسب و کار به تجارت توسعه می دهند، مورد علاقه خواهد بود.


The manufacturing industry is facing the challenges of shifting its operations from the traditional factory integration philosophy to a supply chain based e-factory philosophy, and of transforming the focus of companies from the local factory to global enterprise and business. Innovative Tools for Business Coalitions in B2B Applications presents a set of innovative methodologies that can be used to face all the issues that stem from the interaction of customers and suppliers in an e-marketplace environment.

The first methodology discussed is multi-agent architecture and this forms the basis of a simulation environment developed in order to test the proposed models. The second concerns a bargaining model based on the negotiation mechanism and the third centers on production planning to support agents during the bargaining phase. The fourth is the possibility of a coalition between the suppliers and the authors offer a choice of two different approaches. One is the application of Nash equilibrium to select the members of a potential coalition of sellers, while the other is a centralized approach with a profit sharing mechanism based on the Shapley value. All the innovative approaches reported in Innovative Tools for Business Coalitions in B2B Applications have been statistically tested in different market conditions.

The methodologies, approaches and results presented in Innovative Tools for Business Coalitions in B2B Applications will be of interest to PhD students, operations managers and supply chain management researchers who develop value-added services for an e-marketplace in a business-to-business environment.

دانلود کتاب «ابزارهای نوآورانه برای ائتلاف های تجاری در کاربردهای B2B: چگونه مذاکره، حراج و نظریه بازی می توانند از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در کسب و کار الکترونیکی حمایت کنند.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید