دانلود کتاب Innovation Management for Technical Products: Systematic and Integrated Product Development and Production Planning (به فارسی: مدیریت نوآوری برای محصولات فنی: توسعه سیستماتیک و یکپارچه محصول و برنامه ریزی تولید) نوشته شده توسط «Walter Eversheim – Elke Baessler (auth.) – Walter Eversheim (eds.)»
اطلاعات کتاب مدیریت نوآوری برای محصولات فنی: توسعه سیستماتیک و یکپارچه محصول و برنامه ریزی تولید
موضوع اصلی: مهندسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
نویسنده: Walter Eversheim – Elke Baessler (auth.) – Walter Eversheim (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 444 / 447
حجم فایل: 5.64 مگابایت
کد کتاب: 3540857265 , 9783540857266
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت نوآوری برای محصولات فنی: توسعه سیستماتیک و یکپارچه محصول و برنامه ریزی تولید
ایده های جدید برای محصولات جدید برای ایجاد بازارهای موفق کافی نیست: نوآوری محصول به معنای مدیریت کل زنجیره از اختراع تا محصولات جدید و پرفروش در بازار است. این نقشه راه نوآوری باید با دقت و سیستماتیک برنامه ریزی و تهیه شود. روشهای زیادی برای خلاقیت، تحلیل بازار، ارزیابی، پیشبینی فناوری و دروازههای تصمیم در این کتاب موجود است. این روش ها و ابزارها گرد هم آمده و دامنه کاربرد و محدودیت های آنها نشان داده شده است. مجموعه ابزار کامل روشها و مدلهای تصمیمگیری مانند مطالعات بازار، مهندسی ارزش، TRIZ یا تجزیه و تحلیل پورتفولیو و موارد دیگر به مدل کلی نوآوری آخن (AIM) مرتبط هستند.
این کتاب راهنما قرار است بهعنوان یک کتاب مورد استفاده قرار گیرد. راهنمای مدیریت نوآوری و همچنین یک منبع اطلاعاتی برای تقریباً همه روشها و ابزارها در زمینه نوآوری برای محصولات فنی.
نقشه راه کامل نوآوری توسط یک ابزار نرمافزاری تعاملی و چند کاربره “EDEN” پشتیبانی میشود. مبنای هستی شناسی (به پیوست D در کتاب مراجعه کنید). بنابراین کاربر نه تنها به دانش جمع آوری شده گذشته دسترسی دارد، بلکه می تواند به رشد تخصص در شرکت خود نیز کمک کند.
New ideas for new products are not enough for creating successful markets: Product Innovation means to manage the whole chain from invention to new and best selling products in market. This innovation roadmap has to be carefully and systematically planned and procured. There are a lot of methods for creativity, market analysis, evaluation, technology forecast, and decision gates available within this book. These methods and tools are brought together and their scopes of application as well as their limitations are shown. The whole tool kit of methods and decision models like market studies, value engineering, TRIZ or portfolio analysis and others are linked together to the overall Aachen Innovation Model (AIM).
This handbook is to be used as an innovation management guide as well as an information source for nearly all methods and tools in the field of innovation for technical products.
The complete Innovation Road Map is supported by an interactive, multiple user software tool “EDEN” on an ontology basis (see appendix D in the book). Thus the user has not only access to the collected know how of the past, but can also contribute to growth of expertise within his or her enterprise.
دانلود کتاب «مدیریت نوآوری برای محصولات فنی: توسعه سیستماتیک و یکپارچه محصول و برنامه ریزی تولید»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.