دانلود کتاب How to Use Graphic Design to Sell Things, Explain Things, Make Things Look Better, Make People Laugh, Make People Cry, and (Every Once in a While) Change the World (به فارسی: چگونه از طراحی گرافیکی برای فروش چیزها، توضیح دادن چیزها، بهتر جلوه دادن چیزها، خنداندن مردم، وادار کردن مردم به گریه و (هر چند وقت یکبار) تغییر جهان استفاده کنیم.) نوشته شده توسط «Bierut – Michael»
اطلاعات کتاب چگونه از طراحی گرافیکی برای فروش چیزها، توضیح دادن چیزها، بهتر جلوه دادن چیزها، خنداندن مردم، وادار کردن مردم به گریه و (هر چند وقت یکبار) تغییر جهان استفاده کنیم.
موضوع اصلی: هنر – هنرهای گرافیک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harper Design
نویسنده: Bierut – Michael
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 320
حجم فایل: 134.69 مگابایت
کد کتاب: 0062413902 , 9780062413901
نوبت چاپ: Illustrated
توضیحات کتاب چگونه از طراحی گرافیکی برای فروش چیزها، توضیح دادن چیزها، بهتر جلوه دادن چیزها، خنداندن مردم، وادار کردن مردم به گریه و (هر چند وقت یکبار) تغییر جهان استفاده کنیم.
مونوگراف، راهنما و مانیفست یکی از طراحان گرافیک برجسته جهان. مایکل بیروت که تحت حمایت افسانه طراحی ماسیمو ویگنلی و شریک دفتر نیویورک شرکت طراحی بین المللی پنتاگرام است، یکی از متنوع ترین مشاغل را در بین هر طراح گرافیک زنده ای داشته است. 35 پروژه ای که بیروت در این کتاب ارائه می دهد، وسعت فعالیتی را که طراحی گرافیک امروز در بر می گیرد، نشان می دهد، هدف او نشان دادن یک ایدئولوژی واحد نیست، بلکه رویکرد التقاطی مشتاقانه ای است که مشخصه کار او بوده است.
هر پروژه با صدای سرگرمکننده خود بیروت گفته میشود و از طریق تصاویر تاریخی، نقشههای اولیه (شامل بازتولید اندازه کامل دفترچههایی که او برای بیش از 30 سال نگهداری کرده)، مدلهای کاری و جایگزینهای رد شده، و همچنین کار تمامشده نشان داده میشود. در طول مسیر، او بینش هایی را در مورد فرآیند خلاقانه، زندگی کاری خود، رابطه خود با مشتریان و مبارزاتی که هر متخصص طراحی در ارائه ایده های نوآورانه به جهان با آن مواجه است، ارائه می دهد. الهام بخش، آموزنده و معتبر، How to… قرار است کتاب مقدس ایده های طراحی گرافیک باشد.
Each project is told in Bierut’s own entertaining voice and shown through historic images, preliminary drawings (including full-size reproductions of the notebooks he has maintained for over 30 years), working models and rejected alternatives, as well as the finished work. Along the way, he provides insights into the creative process, his working life, his relationship with clients, and the struggles that any design professional faces in bringing innovative ideas to the world. Inspiring, informative and authoritative, How to… is set to be the bible of graphic design ideas.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.