دانلود کتاب How to Talk to Customers: Create a Great Impression Every Time with MAGIC (به فارسی: چگونه با مشتریان صحبت کنیم: هر بار با MAGIC یک تأثیر عالی ایجاد کنید) نوشته شده توسط «Berenbaum Diane – Larkin Tom»
اطلاعات کتاب چگونه با مشتریان صحبت کنیم: هر بار با MAGIC یک تأثیر عالی ایجاد کنید
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – دیگران
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Jossey-Bass
نویسنده: Berenbaum Diane – Larkin Tom
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 209 / 222
حجم فایل: 2.17 مگابایت
کد کتاب: 0787987522 , 9780787987527
توضیحات کتاب چگونه با مشتریان صحبت کنیم: هر بار با MAGIC یک تأثیر عالی ایجاد کنید
پر از مطالعات موردی و حکایات، چگونه با مشتریان صحبت کنیم حیاتی ترین جنبه خدمات مشتری را آشکار می کند: مکالماتی که کارکنان هر روز با مشتریان دارند. در این منبع ضروری، دایان برنبام و تام لارکین یک سیستم اثبات شده را بر اساس برنامه آموزشی خدمات مشتری MAGIC خود ترسیم می کنند. MAGIC که مخفف عبارت Make A Impression Great on the Customer است، می تواند به هر کسی کمک کند تا به آن نوع ارتباطی تبدیل شود که به مشتریان خود احساس خاص بودن می دهد.
دانلود کتاب «چگونه با مشتریان صحبت کنیم: هر بار با MAGIC یک تأثیر عالی ایجاد کنید»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.